LindaLunda
yahoo.gif DAGLILJOR yahoo.gif

Mera .... DAGLILJOR... åt folket!!!

Linda crazy.gif
Betty
Vilken himla tur att säsongen är över och förbi i min trädgård för den här gången! Jag skulle lätt kunna ruinera mig på dagliljor efter att ha sett alla vackra bilder du frestar med! flirting.gif
Berith
Jaa jättefina! tummenupp.gif Undrar om det finns nån faluröd/tegelrödorange? g.gif Den skulle i så fall passa alldeles utmärkt i min nya rabatt nästa år som just ska vara tegelrödorange, med inslag av svart och grått och falurött.
Betty
CITAT (Berith @ 10-10-2007, 10:20) *
Jaa jättefina! tummenupp.gif Undrar om det finns nån faluröd/tegelrödorange? g.gif Den skulle i så fall passa alldeles utmärkt i min nya rabatt nästa år som just ska vara tegelrödorange, med inslag av svart och grått och falurött.

Vad sägs om den här t.ex. ?

[attachment=8304:HEmeroca...Blackout.jpg]

Den finns bl.a. HÄR.
Irene_L
Åhhh vilka fina dagliljor du har, Linda!! tummenupp.gif

Nu blir jag ju sugen på att skaffa såna skönheter!! happy.gif Jag har ju redan hamnat i fröträsket, rosträsket....ska jag nu oxå hamna i dagliljeträsket......hur ska detta sluta?? slap.gif a0a.gif
Berith
CITAT (Betty @ 10-10-2007, 11:00) *
Vad sägs om den här t.ex. ?

[attachment=8304:HEmeroca...Blackout.jpg]

Den finns bl.a. HÄR.

Jättekonstig adress giggle.gif men jag ska nog leta mej dit! Tack för tipset på skönheten. tummenupp.gif
grynet
biggrin.gif Kanonfina Dagliljor du har LindaLunda,och en väldigt trevlig sida..älskar Dagliljor jag med..och D-korsningar...just nu har jag ca 30st olika Dagliljekorsningar,som jag planterade ut i somras..men tar ca 2-3år innan blomning,om man inte har tur, som Anette i Boäng,att dom blommar nästa år..är så nyfiken på hur dom kommer att se ut...ska även så över 100 nya korsningar till våren..mycket spindellilje-korsningar i olika färger..
Har ju även andra Dagliljor,men som inte är korsningar..har även ca 70-80st olika Irisar,som jag har köpt från USA,som jag hoppas blommar nästa år..
Den här Dagliljan, Destined to Se,blommade så här vackert i somras..[attachment=8334:Blommor_...rden_020.JPG]
KarinSKARA
FEL FEL FEL Tittel!!!!

Mera .... DAGLILJOR ... åt Karin giggle.gif har så få ju.

+ att här kan de få växa

http://olssonstradgard.tradgardsblogg.se/9...YCKAD+HELG.html

Din Blogg är så härlig att titta på.
Fattar inte vart du får så mycket tid ifrån?
Du lägger ju ner en himla massa tid på den + allt annat du gör också.
Har DU mer än 24 timmar på dygnet???

Karin i Marum
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon