LindaLunda
Tänk att en del drömmar går i uppfyllelse! biggrin.gif
Allt började med en dröm..... och en liten idé som fick gro....

Linda
krellus
Jättefin sida Linda...
Tesa
Görsnyggt...men du fuskade ju!! Nu blev ju jag sugen på din första idé.. giggle.gif Jag som hade tänkt göra en pergola i trä med sidorum som skulle vara alldeles överväxt..
Stenis
Underbart lusthus yahoo.gif
Första tanken var fin - men det tar ju tid!!!!!!!

Du har jobbat som sjutton och grävt och donat - men attans vad snyggt det blev yahoo.gif

PS
Var köpte Du lusthuset - om man få vara nyfiken (och det är jag!)
cato
Instämmer helt med Stenis, och är lika nyfiken.
Var kan köpa detta fina lusthus?
Anna NV Uppsala
Kanonfint!
Ewa L
Jättefint!!

Älskar sådana trådar där man får följa hela projektet från ax till limpa. thanks.gif
noranettan
Jag tycker det är jättehärligt med människor som förverkligar sina drömmar! Underbart är bara förnamnet!
rolleyes.gif Anette
Monica i Nässjö
Suck, suck, suck!
Jag får nog ta vägen om Kareby någon gång nästa sommar när jag ska till syrran på Orust. Detta måsta upplevas i verkligheten känner jag.
LindaLunda
Ni som undrar var det är köpt... jag vill INTE rekomendera denna firma thumbdown.gif ! Det har varit så fruktansvärt mycket strul ranting.gif ! Det är ingen ansvarskännande firma........

Linda
Betty
Jättefint, verkligen! tummenupp.gif

Har sett att det fanns att köpa såna där paviljonger på Växtriket här i Luleå i somras.
(ett företag där jag aldrig köper växter, bara prylar...)
Stenis
Racksingen! Det var synd. Lusthuset ÄR kanonfint + allt runt omkring det:-)
Alba
Här finns paviljonger Bossons
LindaLunda
Bossons är JÄTTETREVLIGA på telefon!!! bravo.gif
Linda

Alba
CITAT (LindaLunda @ 15-10-2007, 18:07) *
Bossons är JÄTTETREVLIGA på telefon!!! bravo.gif
Linda

Menar du att sen blir det stopp......bara man har beställt det man ska eller ......?
LindaLunda
CITAT (Alba @ 15-10-2007, 19:29) *
Menar du att sen blir det stopp......bara man har beställt det man ska eller ......?

Nej... jag har inte handlat av dem utan av Gardenaquatica....och det är en lång trist historia! Hade kontakt med bosson också men de hade inte denna modelen som jag fastnat för... och kunde inte få tag i den. Men jättetrevliga och hjälpsamma var de ( på bosson)
Linda
Karin på Hultet
Hej Linda-Lunda!

Guuuuud så fint det blev med din nya lusthus/paviljong. Du har inte lust att komma till Piteå med lite drakar och andra lysande trädgårdsideér? flirting.gif Nä, jag bara skojar men det är alltid kul att se dina fina projekt. Kram smiley_small_hug.gif från Karin
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon