Full version: Någon som vet...
grynet
help.gif Är det någon som vet var man kan få tag på Svart Krollilja? såg i någon tråd här,att nån hade den i sin trädgård,men kommer inte ihåg vem confused.gif help.gif har letat, men hittar ingen som säljer lökar av den..
Betty
Finns inte att köpa på "öppna marknaden" mig veterligt men går ibland att få tag på när t.ex. STA har plantmarknad. Men den är mycket eftertraktad så det gäller att hålla sig framme...
grynet
thanks.gif för svaret...det var ju synd att den inte finns att få tag på,mer än på STA:s marknad,för den har jag ingen aning om var o när den är g.gif och säkert hur långt bort som helst från mig angry.gif
Betty
Här hittar du STA: Länk tummenupp.gif
Helen i Piteå Zon 5
Det var kanske min du såg ?
http://www.odla.nu/forums/uploads/11920306..._1226_45262.jpg
Jo, det är nog som betty säger på STA:s växtmarknad kan man om man har tur hitta något ex. Den är absolut värt att leta efter yes.gif
grynet
thanks.gif jag är ju medlem där...
grynet
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 12-10-2007, 13:27) *
Det var kanske min du såg ?
http://www.odla.nu/forums/uploads/11920306..._1226_45262.jpg
Jo, det är nog som betty säger på STA:s växtmarknad kan man om man har tur hitta något ex. Den är absolut värt att leta efter yes.gif

tummenupp.gif jaaa,det var det ju...den är ju så läcker yahoo.gif du har ingen lök som du skulle kunna tänka dig sälja? eller du vet inte heller,var det finns att få tag på?
Helen i Piteå Zon 5
nej, tyvärr no.gif inget av det...
Biggan_
Frön till svart krollilja har varit på auktion på Tradera innan, men man kan väl inte vara säker på att dom blir sortäkta.
Lady Hamilton
Släng in en annons på Köp & Sälj tummenupp.gif Där kanske du kan få napp
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon