Anki i Burträsk
Hej!
Detta är mitt första inlägg på detta forum. Har gett upp AOT:s krångliga variant.
Just nu kryper termometern ner mot minus, men frökataloger och planering för 2008 års trädgård gör att man
håller ångan uppe.

Kram

Anki Lindgren, Burträsk
freddie
välkommen!
Irene_L
Hej och välkommen hit till Odla!! Visst är det härligt att drömma och planera vad man ska så nästa år! tummenupp.gif
*Ulrica*
Välkommen hit! yes.gif
Lady Hamilton
Även jag önskar dig Välkommen hit blomma.gif rose.gif / från en som är född o uppvuxen 10 mil från Burträsk blush.gif
Helen i Piteå Zon 5
Hej och Välkommen hit Anki! / Helen
igl
välkommen Anki. Du har det kallt däruppe. Men frosten har varit här också ca 3 mil syd Linköping. Dahliorna har rykt.
Nu får man se fram mot nästa säsong.
mvh
inger (inggus på AOT)
Tosan
Välkommen hit!
Kul med fler länsbor smile.gif

/Tosan, Lycksele
Eva-Helene
Instämmer med Tosan! Välkommen!

/Eva-Helene, Nordmaling.
KarinSKARA
CITAT (Anki i Burträsk @ 12-10-2007, 20:17) *
Hej!
Detta är mitt första inlägg på detta forum. Har gett upp AOT:s krångliga variant.
Just nu kryper termometern ner mot minus, men frökataloger och planering för 2008 års trädgård gör att man
håller ångan uppe.

Kram

Anki Lindgren, Burträsk

Välkommen hit!
Jag + MÅNGA andra har också gett upp AoT krångel. crazy.gif
Du kommer att hitta många nya trevliga vänner här + MÅNGA gamla.

Här får man ha sitt vanliga invanda Alias, om man vill.
Har bara varit här några dagar själv men det är redan som hemma tycker jag.
Många kul knappar att trycka på. Rena yaay.gif

Karin i Marum
Christina i Småland
Välkommen säger jag också!
Vi är många här som använt båda forumen. Vi får väl se hur det blir med AoT, vi får väl inte ge upp ännu. Jag ser Odla som mitt hemmaforum.
/Christina smiley_small_hug.gif
renate
Hej och välkommen Anki,det är bra med två olika trädgårdsforum.Jag är hemme på båda.
Tesa
Hej och välkommen..
Är också mycket på båda..Tesa här, Mallow på AoT....
Christer i Falköping
Hej och välkommen!
Christer i Falköping.
ewa zon 3
Välkommen och hoppas du ska trivas på Odla! yes.gif

/Ewa
Wilmer
Välkommen hit! Jag bor i söder, men här har det också blivit rejält kallt i alla fall på nätterna..

Wilma
Christer i Falköping
-7 här vid Hornborgarsjön i natt!
Christer.
påskalla
Hej!

Sällar mig också till nybörjarskaran här. Här finns ju så många gamla bekanta, så man känner sig hemma direkt.
Får väl försöka lära mig finesserna med det här forumet så småningom.

MVH Kerstin smiley_small_hug.gif
Irene_L
Hejsan alla nya!!! Ni är hjärtligt välkomna till Odla!! rose.gif
Betty
Hej och välkomna säger jag med! kompiskram.gif
Sara i zon 7
Hejsan!
Jag har inte varit så aktiv varken här på odla eller AoT, men jag är ofta ute och läser och tar till mej av alla tips och ideer. Nu kan man inte låta bli att skriva en rad om det nya forumet på AoT. Vilken soppa!
Jag kommer inte att orka sätta mej in i det nya forumet om de nu alls får det att fungera, sen tycker jag att Odla passar mej bättre då jag både håller på med trädgård, växthus och odlar en hel del till hushållet.
Det kommer att bli jättekul här med alla nya forumister, välkomna till ett trevligt, fungerande forum.

Sara
lena61
Även jag är ny här o det verkar vara så himla trevligt här, många olika forum =jättebra tummenupp.gif
Har varit på AOT innan men sen dom ändrat o krånglat till sin sida så jag hittar varken hit eller dit längre så överger jag det, här blir säkert bättre känner jag på mej

Mvh Lena
Helen i Piteå Zon 5
Hej Lena! Du ska känna dig varmt Välkommen hit du med! smiley_small_hug.gif / Helen
Netha
Passar också på att säga Välkommen till alla nya medlemmar smile.gif

Här lär man sig något nytt nästan varje dag.
lena61
CITAT
Hej Lena! Du ska känna dig varmt Välkommen hit du med! / Helen

Tack så mkt biggrin.gif , det tar väl halva natten innan jag får läsa allt kul härinne
En fråga?? Hur får jag in min bild under mitt namn?? jag laddade upp en bild , men den hamnade inte där jag trodde

Kram Lena
Eva 33c
CITAT
En fråga?? Hur får jag in min bild under mitt namn?? jag laddade upp en bild , men den hamnade inte där jag trodde

Gå in på "Min kontrollpanel" titta under "Min profil" och välj "Ändra signatur". Där kan du välja att infoga en bild efter ditt namn. Så gjorde i allafall jag.
lena61
Jag har ju laddat upp en bild men inte syns den under mitt namn, jag måste gjort nåt fel men vad?? confused.gif
lena61
Men snälla nån , nu fick jag dit bilden men så kom den i inlägget också??????

Snurriga Lena rolleyes.gif

Måste skriva igen nu o se så att jag fått bort bilden. Jag vet inte hur jag rört ihop detta whistling.gif

Nu ser det ut att som att det blivit rätt, ursäkta att jag strular

Lena
Eva 33c
Jag kanske var lite otydlig också. Man kan ju ha en bild som "signaturbild", i mitt fall humleblomstret till vänster. Sedan kan man infoga en bild i sin signatur också, i mitt fall bilden på huset. Den bilden lägger man till under "Ändra signatur". Jag trodde det var den du menade.
Sedan kan man välja en en "personlig bild" också, då syns den när någon väljer att titta på din profil. Jag har ingen sådan bild alls. Sen kan man ladda upp bilder enkom för ett visst inlägg också... smile.gif
Alba
Oh så många nya som hittat hit......jättekul.
Ni är alla så välkomna. Odla är verkligen ett trevligt forum........här växer mycket kunskap och många goda skratt.

Det tar ju en tid att utforska ett nytt forum men det är bara att fråga....fråga.....och fråga igen. Vi försöker på bästa sätt att hjälpa till.

En blomma.gif till alla nytillkomna.
lena61
CITAT (Eva 33c @ 13-10-2007, 23:38) *
Jag kanske var lite otydlig också. Man kan ju ha en bild som "signaturbild", i mitt fall humleblomstret till vänster. Sedan kan man infoga en bild i sin signatur också, i mitt fall bilden på huset. Den bilden lägger man till under "Ändra signatur". Jag trodde det var den du menade.
Sedan kan man välja en en "personlig bild" också, då syns den när någon väljer att titta på din profil. Jag har ingen sådan bild alls. Sen kan man ladda upp bilder enkom för ett visst inlägg också... smile.gif

Nejdå Eva, du var inte otydlig. Tack så mkt för hjälpen. Det var jag som strulade o inte fattade riktigt. Det är så mkt nytt o roligt här smile.gif o man har bråttom att fixa allt på en gång o då blev det lite fel. Nu har jag kanske lärt mej wink.gif o det känns så trevligt att vara här, bra stämning o hjälpsamma människor kram1.gif

Kram Lena
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon