Full version: Roser og innlogging
Dag
Jeg har forsøkt på 100 forskjellige måter å komme inn på AOT´s rosforum, men ikke lyktes thumbdown.gif
Ingen ting fungerer!
Så derfor undrer jeg på om jeg skal hoppe over til dette forumet rett og slett og "glemme" det gamle.
Men jeg har deltatt der i 10 år!
Dag
noranettan
Du kan nog vara på båda Dag. Jag tyckte jag såg dig inloggad där för någon dag sedan. Idag har dom fixat till signaturerna. Det är trevligt rosfolk på båda ställena! smiley_small_hug.gif Anette
renate
Hej och välkommen här på Odla Dag,det har varit en del inloggningsproblem på AOT men nu ser det ut att kommer igång,tom roslistan fungera nu.Inte behöver du ger upp AOT helt och hållet.Men varför inte vara på båda? här träffa du en hel del gamla bekanter från AOT som har kommit hit.
Anna NV Uppsala
Du hittar många bekanta här Dag! Vi får väl avvakta tills det blir någon ordning på AoT. Fotoalbumen där är rena skräpet tyvärr!
Dag
Hei Anette rose.gif
Så hyggelig å se deg her! Jeg blir nokså frustrert når jeg får svar fra Kenneth om at mitt anvendanavn er Dag, lösenord er Kapp og mail: dlyngar@c2i.net. Men når jeg bruker det, kommer jeg fortsatt ikke inn!
Kommer du inn med disse opplysningene, Anette?
Om jeg kommer inn, skal jeg nok delta på begge.
hilsen Dag

Hei Anna rose.gif
hilsen Dag

-og Renate
noranettan
Men du Dag, jag tror mig minnas att du har haft en annan mailadress.....Det är nog din gamla adress som kan gå att logga in på....försök. rolleyes.gif Anette
EvaMJ
Inget ont som inte har något gott med sig. Nu hittade jag ju hit och har nu två forum för mitt intresse. Nackdelen är väl att få tiden att räcka till. Borde ha sett till att ha samma signatur men just nu klarar jag inte att ändra, Eva i Roslagen.
Dag
Hei Anette!
Siden det ikke fungerer med den mail-adressen jeg har hatt i 3 år eller så, så må det være den gamle adressen.
Men problemet er at jeg ikke husker den adressen?
Har byttet til ny hard-disk, osv.
Takk for at du minnet meg på dette, Anette!
Dag
Kajsa
Hej och välkommen Dag rose.gif Du ska se det ordnar sig på Rosforum, har fått meil från AOT mina åäö i adresser/ signatur krånglar till min inloggning dom skulle fixa det på måndag, men jag fick en länk till mitt nya album och jag är bara så glad att alla bilder ligger där dom ska ligga under sina resp. grupper, jag hade inte orkat flytta om allt.
Så det finns hopp Anette och Dag, snart kan vi mötas på båda.
Mia, zon 3
CITAT (EvaMJ @ 13-10-2007, 00:46) *
Nackdelen är väl att få tiden att räcka till.

Precis.... Jag har nu "hittat tillbaka" hit till Odla... Har iofs alltid trivts bra här, men när jag hittade till Rosforumet så fanns det inte tid att gå in här så mycket. Men nu finns ju ett rosforum även här, så om de får fason på AoT så blir det körigt att hinna med... sweatingbullets.gif

Men förresten - något liknande AoT:s Roslista finns väl inte att hitta någon annanstans? Om de nu inte reder ut den så borde ju "någon" ta itu med att göra en annan, ideel och obunden sådan. Ooops - där var det där med tiden igen....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon