CITAT (igl @ 14-10-2007, 22:03)

jag har lyckats skapa ett album (mitt första) där jag lagt in foton på en del av mina hibiscusar.
hur man länkar foton till mitt inlägg vet jag inte. tacksam om någon talar om det och hur man lägger till text till sina foton.
mvh
inger
Hej igl!
För att länka bilder från ditt album skriver du som inloggad som vanligt ett inlägg och på den sidan finns en ruta till vänster under där du skriver texten och där står det "Hämta albumbilder", klicka på den rutan. Sedan klickar du på den bild du vill ha med i inlägget och sedan är allt klart. Om du vill ta med en bild som inte finns i albumet och som istället finns lagrade på din dator klickar du istället på "Bläddra", väljer bild och klickar sedan på "Ladda upp". Den bilden kommer sedan dock bara att vara synlig om man är inloggad till skillnad från albumbilderna som kommer att synas oavsett om man är inloggad eller inte.
Vill du lägga till text till dina foton i albumet klickar du som inloggad på rubriken "Ändra". Då går det att skriva till text och sedan klickar du bara på "ändra" längst ned under där du skrivit texten sedan är det klart!
Lycka till!
Var inne i ditt album och du har så många fina hibiskusar! De är värda att länkas.