HelenN
hoho!

jag har bytt både signaturbild o profilbild......och det blir ju bra....Men hur får jag bort den gamla som fortfarande ligger kvar på min profilsida???
Betty
Gå in på Min kontrollpanel, scrolla ner till Personlig profil i vänsterspalten. Där kan du ändra både signaturbild och personlig bild.
HelenN
CITAT (Betty @ 14-10-2007, 15:23) *
Gå in på Min kontrollpanel, scrolla ner till Personlig profil i vänsterspalten. Där kan du ändra både signaturbild och personlig bild.

Jo...det är ju där jag ändrat....men jag tror att det tar ett par timmar eller 1 dag för att uppdateringen skall bli gjord. För igår kväll fanns gamla bilden kvar...men nu idag så var det den nya tummenupp.gif
Berith
Om det är den gula blomman du menar med nya bilden så fanns den där redan igår när du skrev första inlägget. yes.gif Bergsäker, för jag kollade då, i din profil.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon