Full version: Ny på Odlas forum
Karin på Hultet
Hej på er alla här på Odla. Nu har jag gjort slag i saken och registrerat mig här. Jag har inte lagt in några bilder eller någon information om mig själv heller, men det kommer så snart jag får tid. Om någon har några nyttiga tips för en nybliven forumist som gör livet enklare på forumet tar jag tacksamt emot dessa. rolleyes.gif Jag finns i Piteå zon V- VI
aanderss
hej o välkommen
Cathis
Välkommen hit smile.gif
vindspel
Välkommen. Tips, tja förrutom de olika underavdelnngarna så är det bra att gå in på senaste inägg som står högst upp.
Betty
Hej och välkommen hit Karin!

Tips: Massor av bra info får du om du klickar på Hjälp (finns högst uppe till höger på sidan). smile.gif
Karin på Hultet
Jag tackar för tipsen. thanks.gif
Alba
Hej Karin och välkommen till Odla.

Om du har problem så finns det en jättebra sökfunktion längst upp vid hjälp som Betty skriver om.
Men så finns ju vi alla här som så gärna hjälper till om vi kan......så fråga på.
Snöflinga
Hej och välkommen smiley_small_hug.gif Här och i andra avdelningar får du svar på det mesta som rör trädgård och lite till ...
Boxer
*vinkar* smiley_small_hug.gif
Sailor Pluto
Hej och välkommen smile.gif ! Hoppas att du ska trivas.
Tosan
Välkommen hit! smile.gif
Tesa
Välkommen.. blomma.gif
Biggan_
Hej o välkommen, säger jag också! smile.gif
titti49zon6
Hej och välkommen hit rose.gif
Farbror Blå
CITAT (Snöflinga @ 14-10-2007, 21:27) *
Hej och välkommen smiley_small_hug.gif Här och i andra avdelningar får du svar på det mesta som rör trädgård och lite till ...

.. och lite till?

*skrattar högt* a0a.gif
Här får man reda på aallt mellan himmel och jord
Karin på Hultet
Tack för alla trevliga välkomnade hälsningar. Jo jag ska nog trivas bra här tummenupp.gif
sqrulan

Välkommen från mej också!
AnnammA
VÄLKOMMEN!

Hälsn

AnnA
Kathy

Välkommen!! rose.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon