LindaLunda
Mina hundar. Scrolla ner lite så kommer foton.
Linda
malin72
wub.gif nämen goss!!!!!!!!! vad fina dom var och en sennen som liten ojojojoj vad jag vill gossa yahoo.gif men allvarligt Linda...hur gör jag för att skriva en kommentar slap.gif
Kathy
CITAT (LindaLunda @ 15-10-2007, 10:20) *

Jättefina!! wub.gif
Jag är speciellt svag för Berner Senner, för visst är det en sån du har? wub.gif

En helt annan fråga, draken på bilden du har allra överst, har du gjort den?
Eva-Helene
Berner Sennen....de härligaste hundar som finns! Åh, Linda, vilka fina drakar du gör!!!(vingar, såklart! annars kan han ju inte flyga ut på sina spaningsrundor!)
Kathy
CITAT (Eva-Helene @ 15-10-2007, 11:40) *
....//.....Åh, Linda, vilka fina drakar du gör!!!(vingar, såklart! annars kan han ju inte flyga ut på sina spaningsrundor!)

Nu scrollade jag ner på sidan.....FANTASTISKT fina drakar!!! w00t.gif
Sofiia
Så fina vovvar så!! wub.gif
LindaLunda
CITAT (malin72 @ 15-10-2007, 10:26) *
wub.gif nämen goss!!!!!!!!! vad fina dom var och en sennen som liten ojojojoj vad jag vill gossa yahoo.gif men allvarligt Linda...hur gör jag för att skriva en kommentar slap.gif

Lättast är att klicka på rubriken på inlägget du vill komentera. Scrolla sedan ner...... ner.... ner..... ner..... tyvärr brukar jag ibland göra lååååååånga inlägg. Förbi de andra komentarerna om det finns några.

Där finns en liten text... med förfrågan eller om man vill lämna en komentar. Klicka på den texten. Och därifrån klarar du dig säkert.
Linda
Snöflinga
Jättefina vovvar och suverän keramik tummenupp.gif Den måste du klart fortsätta med ... ser fram mot bilder av nya alster smile.gif
Azola
Gillar både Labbar och B. Sennen hundar! Jättefina foton!
Har alltid haft stora hundar själv, Schäfer och sedan två Hovawart. Är faktiskt hundfri just nu... (det funkar faktiskt) lite beroende på sambons härlig katt Rosie av rasen Helig Birma. Tycker att eftersom hon nu är så pass gammal ( 13 år ) ska hon vara huvudpunkten i hemmet alldeles själv wink.gif Till saken hör också att det är en mycket social och trivsam ras....så nu har man blivit Birma frälst på senare år också smile.gif
Dina drakar är välkomna hit vilken dag som helst för övrigt, de är superfina! wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon