|
*Ulrica*
15-10-2007, 09:45
Jag instämmer direkt! Berättade nyss i en annan tråd att jag hade såna enorma förhoppningar på AoT så att jag t.o.m. trodde att jag skulle vara mer där än här. Nu sörjer jag med er för hur det har blivit. Hoppas de fattar vad de har gjort.... Men istället får vi göra det bästa av situationen och jag säger därför också: Välkomna!
Jag hakar också på Malins tråd och vill hälsa alla nya vänner välkomna till Odla.
Jag hoppas ni ska trivas här och känna att vi hjälper till om ni har frågor om forumet.
[attachment=8446:Nallar_som_kramas.GIF]
ewa zon 3
15-10-2007, 10:31
Roligt med alla nya som hittat till Odla på senaste tiden men lätt att missa hälsa välkommen så............ Välkommen till Odla allihop! Hoppas ni ska trivas /Ewa
Jag kom på en sak som är lätt att missa........längst ner finns en avdelning för Support. Där kan man lägga frågor om forumet. Där finns även datorfrågor, foto och ett testforum där man kan prova alla finesser med färgad text, olika textstorlekar osv.
Lars-Olof Arvids
15-10-2007, 10:48
Jag hakar också på - VÄLKOMNA alla nya! Jag har också varit med på AoT, fast inte så aktiv där som här. Tråkigt att det blev som det blev, men roligt om vi nu kan samsas på samma forum allihop!  Olle
Eva-Helene
15-10-2007, 10:54
Instämmer i kören och hälsar er välkomna!
Jag hakar på! Välkommen hit allihopa!
Biggan_
15-10-2007, 11:13
Jag hälsar också välkommen hit, alla nya och även alla som varit här förr och nu har hittat hit igen. Hoppas att ni kommer att trivas här!
Krolliljan
15-10-2007, 16:27
Jag vill också haka på och hälsa alla nya välkomna
aanderss
15-10-2007, 16:43
jag hälsar även alla nya välkommna
Vilket bra initiativ malin  . Jag har ju varit borta ett tag och har i helgen som varit upptäckt att det kommit massor med nya Odlaiter hit. Vilken anledningen än är att ni är här, så är ni ............ Hjärtligt Välkomna allihop! och som de andra redan sagt, så är det bara att fråga på. Det finns alltid nån som har svar
vindspel
15-10-2007, 17:56
Välkommen alla nya. Ännu mer friskt blod till vår kunskapsbank  . Jag har baa varit medlem sen i våras och jag har lärt mig mycket och försökt hjälpa till när jag kan. Det är SÅÅ roligt på denna sajt.
titti49zon6
15-10-2007, 18:33
Välkomna hit alla nya, en del av er känner jag igen detta är ett toppforum med mycket kunskap och en jättetrevlig chatt
Jag säger Hej och välkommen i den här tråden med. Både till alla ledsna/arga/vilsna/frustrerade oxh "hemlösa" AoT:are och till alla andra nya medlemmar med förståss.
Irene_L
15-10-2007, 19:11
Välkommen alla nya till detta härliga forum!!!!
Alla nya medlemmar.
Lady Hamilton
15-10-2007, 19:51
Netha! Vilken UNDERBAR bild
CITAT (Lady Hamilton @ 15-10-2007, 20:51)  Netha! Vilken UNDERBAR bild  mm... hiti.dk
Snöflinga
15-10-2007, 20:18
Välkommen från mig också  här kommer ni säkert att trivas ... fast jag förstår inte vad som är fel med AOT forum  Fast å andra sidan är jag nybliven prenemurant på deras toppentidning  men inte haft något större behov av deras forum eftersom jag knappt har tid med Odla
anna_rispan
16-10-2007, 16:43
Hej alla nya medlemmar!! Vinkivink
Jag vill också säga välkomna alla nya medlemmar!
AnnammA
16-10-2007, 17:01
VÄLKOMMEN HIT!!! Det är roligt med lite nytt folk att utbyta tankar, funderingar och: tramsigheter  med... Hälsn AnnA
Gossen Ruda
16-10-2007, 18:18
En välkomsthälsning från Rudan i vassen också, vi välkomnar alla nya ansikten. Ett varningens ord bara, ta inte alla diskussioner här i småprat på allvar framför allt när t.ex. politik och religion behandlas. Då kan det bli både stortjafs och småkrig. Stickor, strån och blomkrukor flyger i luften men det är bara att huka bakom häckar och trädgårdsmurar tills det bedarrar. Lite storm rensar luften
Blomstertanten
16-10-2007, 18:58
CITAT (Gossen Ruda @ 16-10-2007, 19:18)  En välkomsthälsning från Rudan i vassen också, vi välkomnar alla nya ansikten. Ett varningens ord bara, ta inte alla diskussioner här i småprat på allvar framför allt när t.ex. politik och religion behandlas. Då kan det bli både stortjafs och småkrig. Stickor, strån och blomkrukor flyger i luften men det är bara att huka bakom häckar och trädgårdsmurar tills det bedarrar. Lite storm rensar luften  Ja, du är väl rätt van att ducka nu !
Blomstertanten
16-10-2007, 19:45
Glömde ju att hälsa alla nya medlemmar välkomna ! Välkomna hit alla ! Ett litet tips för att lättare komma underfund med alla finesser och funktioner : Gå in på testforum längst ner. Där kan man testa en massa olika saker om man är osäker , gissa om vi "gamlingar" använde det friskt när Odla gjordes om Om man har frågor så är det bara att skriva in dom i Support så finns det oftast nån som kan hjälpa en. Inga frågor är för dumma ! För det finns inga dumma frågor , bara dumma svar Så fråga på !
Välkommen alla nya medlemmar till Odla!!
Instämmer i kören och hälsar er alla nya medlemmar välkomna!
Jag vill bara säga ett fortsatt välkommen till alla nya Odlaiter som tillkommit sen jag sist skrev . Och vad spännande det ska bli med alla nya kunskaper och tips som kommer att tillföras
Krolliljan
19-10-2007, 17:57
Hänger på här igen. Välkomna alla.  Jag är själv rätt ny.
aanderss
19-10-2007, 18:09
CITAT (Krolliljan @ 19-10-2007, 18:57)  Hänger på här igen. Välkomna alla.  Jag är själv rätt ny.  men de känns som du varit här i en hel evighet
malin72
20-10-2007, 11:55
kul att det blev en bra respons på tråden fortsätter också med att välkomna alla nya för om man kollar på hur många medlemmar vi är så är det många nya tänk vad vi kan lära av varandra
Krolliljan
20-10-2007, 17:22
CITAT (aanderss @ 19-10-2007, 19:09)  men de känns som du varit här i en hel evighet  tack snälla du
malin72
23-10-2007, 21:03
puffar upp tråden lite eftersom att det kommer många nya hit (bara på ett par veckor har vi ökat ett par hundra) mera skojj att lära av varandra
Letade fram tråden men vågade inte "puffa upp" den. Hakar på och önska alla nya Välkomna!
CITAT (Netha @ 23-10-2007, 22:05)  Letade fram tråden men vågade inte "puffa upp" den. Hakar på och önska alla nya Välkomna!  Så gör också jag!  Jätteroligt med alla nya!
Krolliljan
25-10-2007, 19:33
Hänger på en gång till och hälsar nya och nygamla medlemmar välkomna.
*Ulrica*
25-10-2007, 22:31
Till alla som tillkommit från det katastrofdrabbade AoT samt alla andra nykomlingar: VÄLKOMNA! Hoppas ni hittar era gamla kompisar här och skaffar massor av nya kompisar också! Ni är välkoma att fråga hur mycket ni vill om detta forum!
Fialotta
26-10-2007, 06:15
Välkommna alla
Oj vad många nya som tillkommit sen jag sist sa välkommen, så jag säger det igen så ingen ska behöva känna sig bortglömd eller osynlig............VÄLKOMNA ALLA NYA
Det är så roligt med alla nya vänner
Välkommen till Odla
*Stintan*
26-10-2007, 08:30
Hakar på och säger också VÄLKOMMEN till alla nya
malin72
21-11-2007, 16:29
puttar upp tråden lite jag har sett att det kommit till en del nya som jag missat att välkomna så här kommer det!!!!!!!!!!! välkomna till odla hoppas ni ska trivas
titti49zon6
21-11-2007, 16:41
Jag hälsar även jag alla nya medlemmar välkomna till Odla och testa gärna chatten, där har vi kul, ge inte upp om det är tomt för tillfället....det slinker in nån med jämna mellanrum
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|