LindaLunda
Just nu är allt så trist crazy.gif ..... för snart är vintern här!
Jag längtar -cry-.gif till våren och en ny odlarsesong.
Så.... får jag bjuda på en påse vårgodis... fast bara sippor.
Bara för att trösta mig själv. Kanske någon mer som känner som jag och behöver lite tröst?

Mina sippr.

Linda
Tosan
Åh vilka fina, måste nog införskaffa lite sippor själv så småningom smile.gif
Nu längtar jag med till våren. Har ju haft projekt inför nästa vår hela den här sommaren och hunnit längta ihjäl mig flera ggr redan. Tur man får experimentera med diverse frön å sticklingar under vintern
ewa zon 3
Den påsen vårgodis var precis vad jag behövde dena ruggiga, mörka och småregniga höstdag thanks.gif

/Ewa
KarinSKARA
Härliga bilder Linda.
Hade en sådan mysig vitsippebild framme igår MEN JAG får inte hit den. -cry-.gif
Får bli en annan gång.

Karin i Marum

[attachment=8491:Lotus_i_...ppeängen.JPG]

Hepp, skam den som ger sig.
Fick efter mycket om och men in kortet på lille Lotus.
Irene_L
Åhh vilka fina vårsippor!!! tummenupp.gif Härliga bilder! yes.gif
skogstroll
vi får väl trösta varann i vinter... unsure.gif
titti49zon6
Tack för underbara vårbilder, man riktigt längtar till våren och alla sippor och annat som slår ut
Denna sippa har jag på mitt bankkort, jag har dock beskurit bilden så att bara blomman är med

[attachment=8506:PICT4445.jpg]
alle
Åh, vilka underbara blommor! Jag önskar jag hade en vitsippsbacke hemma.
Wilmer
Jadu Linda Lunda, välkomen hit! Såg vitsippor senast i dag när jag var ute och red -fear-.gif . Har sett dem på olika platser senaste månaden häromkring.

Wilma (men de är fina på hösten också).
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon