Just nu är allt så trist ..... för snart är vintern här! Jag längtar till våren och en ny odlarsesong. Så.... får jag bjuda på en påse vårgodis... fast bara sippor. Bara för att trösta mig själv. Kanske någon mer som känner som jag och behöver lite tröst?
Åh vilka fina, måste nog införskaffa lite sippor själv så småningom Nu längtar jag med till våren. Har ju haft projekt inför nästa vår hela den här sommaren och hunnit längta ihjäl mig flera ggr redan. Tur man får experimentera med diverse frön å sticklingar under vintern
ewa zon 3
16-10-2007, 10:46
Den påsen vårgodis var precis vad jag behövde dena ruggiga, mörka och småregniga höstdag
/Ewa
KarinSKARA
16-10-2007, 11:31
Härliga bilder Linda. Hade en sådan mysig vitsippebild framme igår MEN JAG får inte hit den. Får bli en annan gång.
Karin i Marum
[attachment=8491:Lotus_i_...ppeängen.JPG]
Hepp, skam den som ger sig. Fick efter mycket om och men in kortet på lille Lotus.
Irene_L
16-10-2007, 17:55
Åhh vilka fina vårsippor!!! Härliga bilder!
skogstroll
16-10-2007, 18:04
vi får väl trösta varann i vinter...
titti49zon6
17-10-2007, 08:51
Tack för underbara vårbilder, man riktigt längtar till våren och alla sippor och annat som slår ut Denna sippa har jag på mitt bankkort, jag har dock beskurit bilden så att bara blomman är med
[attachment=8506:PICT4445.jpg]
alle
17-10-2007, 10:06
Åh, vilka underbara blommor! Jag önskar jag hade en vitsippsbacke hemma.
Wilmer
17-10-2007, 20:45
Jadu Linda Lunda, välkomen hit! Såg vitsippor senast i dag när jag var ute och red . Har sett dem på olika platser senaste månaden häromkring.
Wilma (men de är fina på hösten också).
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.