Full version: AoT:s fröbibba
Lars-Olof Arvids
Jag kan fortfarande inte logga in på AoT och hittar inte någon mailadress till kontaktpersonen för fröbibban. Vet någon hur man når henne och när fröna måste vara inne?

Olle
Margith
Fröerna skulle vara inne den 13/10, men jag vet att hon väntat in några eftersläntare.
Jag har en mail-adress till henne, men jag vill inte lägga ut den här.
PM:a mig tummenupp.gif
*Ulrica*
Olle! Jag var också lite sen men det var fler som var det. Jag läste på AoT att hon ska åka bort den 26:e men hon ska försöka hinna med så mycket som möjligt innan dess. Glöm inte att maila din lista så hon slipper skriva in den själv, ett kuvert med lika mycket porto på som det du skickade och gärna lite extra frimärken som tack för hjälpen!

Om någon undrar så är AoT´s fröbibbla detta:
Man skickar in tex. 20 portionspåsar med frön till en person. Denna sammanställer sedan en lista på alla inskickade frön. Sedan får alla välja lika många påsar som man har skickat in. Man kanske inte får allt man vill ha. Jag har testat att vara med i år och tycker att det verkar vara en bra och kul grej!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon