Sitter här och kämpar med mitt första album, hur gör jag för att rotera en bild så att den inte ligger ned? Eller måste mnan fota från "rätt" håll från början?
Du kan öppna i Microsoft Office Picture Manager. Då högerklickar du på bilden och väljer "Redigera bilder".
Till höger får du då upp olika val...bla rotera och vänd.
Du kan även öppna i Paint. De programmen finns i datorn
Lycka till.
Jaha, det låter lite krångligt för mig... Men faktum är att bilden var åt rätt håll, tills jag lade ut den i albumet, då ligger den ner.
Hm....ja det var knepigt. Då kan jag nog inte hjälpa dig. Har aldrig varit med om att bilden "läggs" ned.
Jag hoppas någon annan kommer med bra förslag.
Nu gick det. Den hade snurrat sig fel igen innan jag lade ut den. Nu har jag fått till det.
Citrona
17-10-2007, 13:39
Hej, vad festligt, kikade i ditt album. Jag har också haft en Jack Russell som hette Sally! Hon dog tyvärr för två år sedan, då var hon tolv år gammal. Nu har jag just fått hem en liten valp, en yorkshireterrier denna gång. han är tolv veckor och jättejättegullig!
P.S. Tror att Steffo Törnqvist på TV4 också har en Jack Russell som heter Sally!!
Fast min Sally är faktiskt bara en fjärdedel jack russel, mest är hon dansk/svensk gårdshund, men dom ser ju likadana ut, go är hon iaf.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.