ewa zon 3
I början så uppdaterades datum och tid för sista inlagda bild på mitt medlemsalbum.
Men de senaste dagarna har det inte ändrats fast jag lagt in nya bilder flera ggr
Är det något jag kan fixa själv eller har det bara hakat upp sig? confused.gif

/Ewa
Alba
Menar du datumet som står under bilden ?
Jag har lagt in en bild i ett diversealbum som jag har och där står det "idag 19:28" under bilden.

Om det är det du menar så verkar något ha hakat upp sig hos dig och du ska kanske PM:a Ingemar eller Göran.

[attachment=8544:namnlös.JPG]
ewa zon 3
Här under presentationen av olika medlemsalbum verkar min ha fastnat på den 15 oktober fast jag lagt in bilder både i går och idag.

Får väl PM:a om det fortsätter att stå still på samma datum. Tack för tipset

/Ewa
Alba
Nu har jag provat att lägga in en bild i medlemsalbum och den har dagens datum.
Det är alltså något som hakat upp sig hos dig.
Man vill ju ha rätt datum så PM:a till någon av killarna.
ewa zon 3
Precis PM:at, så det löser sig nog snart tummenupp.gif

/Ewa
Netha
Kikade i ditt album och visst fanns både igår och idag med.. både datum och tid....
Album
ewa zon 3
CITAT (Netha @ 17-10-2007, 22:37) *
Kikade i ditt album och visst fanns både igår och idag med.. både datum och tid....
Album

Jo, inne i albumet syns det inte men inte i presentationen till albumet, eller vad man nu ska kalla det.
Det är ju där man ser om en medlem lagt in nya bilder utan att behöva gå in i hela albumet och kolla.
Förklarade kanske dåligt men titta under min länk i tidigare inlägg så ser du hur jag menar.

/Ewa
Berith
Förstår nu att jag måste sätta mej in i det här med dom nya albumen, ligger mil efter er andra. Har inte ens funderat på vad som menades med det här... Tills nu.

Kan det vara så ewa att du gjort albumet privat? Jag gjorde ett album häromdan, privat, och dom bilderna finns (såklart) inte med bland bilderna i din länk... g.gif
Alba
Nu blir jag förvirrad.

När man klickar på "Album" längst upp kommer man in i bla "Medlemsalbum". Där finns datum och klockslag angivet.
Jag har fattat att det är detta datum Ewa menar......eller har jag melt missförstått.......då har jag kanske vilselett Ewa.
Berith
Så fattade jag också, och där finns ewa med den 15 men inte senare trots att hon lagt in bilder senare än så.... Om nu jag har fattat rätt. giggle.gif
ewa zon 3
Oj vad rörigt det blev nu då rotfl.gif

CITAT (Alba @ 18-10-2007, 11:45) *
Nu blir jag förvirrad.

När man klickar på "Album" längst upp kommer man in i bla "Medlemsalbum". Där finns datum och klockslag angivet.
Jag har fattat att det är detta datum Ewa menar......eller har jag melt missförstått.......då har jag kanske vilselett Ewa.

Nejdå, du har inte vilselett mig det är precis det jag menar yes.gif

CITAT (Berith @ 18-10-2007, 11:39) *
Kan det vara så ewa att du gjort albumet privat? Jag gjorde ett album häromdan, privat, och dom bilderna finns (såklart) inte med bland bilderna i din länk... g.gif

Nej inga privata album, men bra tänkt idea.gif

/Ewa
Berith
Ja då vet jag inte. dunno.gif Ett veck på sladden kanske?
Biggan_
Det är nog detta Ewa menar! Medlemsalbum
...fast varför vet jag inte! no.gif
Berith
Aha, där är vi i bokstavsordning.

Men nån skillnad var det ju inte...
ewa zon 3
CITAT (Berith @ 18-10-2007, 13:01) *
Ja då vet jag inte. dunno.gif Ett veck på sladden kanske?

Japp, så måste det vara. Ska genast stryka sladden slät och fin a0a.gif

/Ewa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon