|
Full version: Mitt försök
 eller  Ahaaaa!! Nu förstår jag!
Biggan_
18-10-2007, 11:11
 Gissa vem som röstat!
anna_rispan
18-10-2007, 11:28
Det är så himla bra med den här testavdelningen!!
Japp, speciellt när det funkar.  Jag tror att Biggan har röstat!
Biggan_
18-10-2007, 12:43
CITAT (Berith @ 18-10-2007, 12:39)  Jag tror att Biggan har röstat!   (Pokerface!)
anna_rispan
19-10-2007, 09:44
hur kommer det sig att det här tråden ser ut att ha nya inlägg hela tiden? vad är det jag ser fel?
Ny röst visas som nytt inlägg.
Jag har också röstat......det är en plikt att rösta.......... och väntar med spänning........vad är det vi röstar på ? Så är du ju IRL ----många röstar men de vet inte på vad.
Det kan handla om precis vad som helst! Om Carola ska vinna Melodifestivalen, vem som ska bli årets Lucia, om man ska sälja semlor före eller efter jul, vilken bonde som vinner en fru. Eller om precis vad som helst!
Krolliljan
19-10-2007, 10:25
CITAT (Berith @ 19-10-2007, 11:23)  Det kan handla om precis vad som helst! Om Carola ska vinna Melodifestivalen, vem som ska bli årets Lucia, om man ska sälja semlor före eller efter jul, vilken bonde som vinner en fru. Eller om precis vad som helst!   Så bra då vet jag vad jag röstat ja på.
Men så bra.....då blev det rätt.....jag röstade nej.
CITAT (Alba @ 19-10-2007, 12:06)  Men så bra.....då blev det rätt.....jag röstade nej.  Bra! Jag vill inte heller att Carola ska vinna, jag vill inte att hon ska vara med alls nästa år.
Piccante
22-10-2007, 13:34
CITAT (Berith @ 19-10-2007, 14:42)  Bra! Jag vill inte heller att Carola ska vinna, jag vill inte att hon ska vara med alls nästa år.   Carola ! näää nu röstade jag fel ju  nästa gång det är en omröstning ska jag läsa frågan först och rösta sen
Blomstertanten
22-10-2007, 13:36
Röstar nej oavsett frågan !!!! I dag är jag visst lite anti !
CITAT (Markus_H @ 22-10-2007, 14:34)   Carola ! näää nu röstade jag fel ju  nästa gång det är en omröstning ska jag läsa frågan först och rösta sen  Gråt inte, jag kan ändra frågan om du vill. "Jaa, jag röstar nej!" "Neej, jag röstar ja!"
Krolliljan
23-10-2007, 05:35
Tack det gjorde omröstningen mycket mer lättfattad.
Åh så bra, jag var lite orolig att jag rörde till det istället.
LindaLunda
24-10-2007, 06:54
Lady Hamilton
12-08-2008, 19:28
Ser att Linda lunda har svarat här Men VAR??? är svaret? samma sak i en annan omröstnings tråd ...........bara gamla svar syns?
I inlägget precis ovanför ditt vackra åsnehuvud kan man se att Linda skrattar halvt ihjäl sig Jag förstår dock vad du menar. Det var för bara nån vecka sedan då jag såg att Berith svarat i "clematistråden" vid ett visst klockslag just den dagen, men att det i realiteten var dagen innan och vid ett helt annat klockslag
Men tjejer om ni nu undviker Beriths omröstningar så blir det nog bra. Ni kommer att hitta text och ni kommer att förstå allt till sist. Berith bara luras.....förstår ni inte det.
CITAT (Alba @ 13-08-2008, 14:53)  Men tjejer om ni nu undviker Beriths omröstningar så blir det nog bra. Ni kommer att hitta text och ni kommer att förstå allt till sist. Berith bara luras.....förstår ni inte det.  Men hallå! Jag tycker faktiskt vi kan rösta om det.  Såg också det häromdan, att det var nåt konstigt med tider i nån tråd, precis som här i morse.
Lady Hamilton
01-09-2008, 19:00
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|