anna_rispan
MIn hotmail visar fel tid? Kan jag ändra det nånstans?? det ser så kenpigt ut när mail som precis nyss rmalar in i lådan står att de kom in runt 10.
Pjater
Hmm försökte leta upp det men hittar inte tongue.gif men om du hittar det ska det vara +1 gmt iallafall tongue.gif
anna_rispan
mm, jag har också letat. vet att det borde stå +1 gmt. blä att det inte går att hitta. den har ju vista rätt tid hittills ju...
tackf ör att du svarade.
Pjater
Kör oxå vista och live hotmail, hittar fan inte det, men testa byt till den äldre modellen, har inte kollat där än tongue.gif
anna_rispan
CITAT (Pjater @ 18-10-2007, 14:50) *
Kör oxå vista och live hotmail, hittar fan inte det, men testa byt till den äldre modellen, har inte kollat där än tongue.gif

mm, jag har ju bytt till den där klassiska varianten o det är där jag letat ju. sad.gif
Alba
Maila till dem.....de brukar vara snabba på att svara.
Pjater
I windows live hotmail går du till Account sen scrollar ner till Microsoft update och klickar där, sen om du scrollar ner lite till ser du var du väljer tid, hoppas det hjälper tongue.gif
anna_rispan
Pjater: nej jag ledsen, men när jag har live-verisonen så kan jag ite ens se den raden. i klassisk så se rjag konto o klickar där, väljer microsoft update. där finns inget att välja förutom att köra nåt. är det det dumenar. finns inget annat att välja på.

Alba: om jag skickar. hur gör jag då? finns det nånmailadress elelr är det bara den där funktionen att skicka ett medddlenade till support. gör jag det på svenska eller engelska?
Alba
Du kan använda dig av "support"....skriv på svenska. Det ska även finnas en mejl-adress men jag vet att den brukar vara svår att hitta. Jag hittar den inte nu.

Jag fick svar från en svensk kille som satt i Belfast.
anna_rispan
Ska jag skicka "feedback"?
Alba
Hotmail Support
anna_rispan
tack! nu har jag skickat min fråga.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon