Full version: Gå ihop om lökköp
e_sedell
Jag hade tänkte beställa lite lök från http://www.eurobulb.nl/. De har bra priser och fri frakt. De har en minimiköpgräns på 40 €, och så mycket hade jag inte tänkt köpa. Någon/några som är intresserade av att köpa lite lök? Frakten oss emellan delar vi på, det blir rättvisast så.

MVH
Erik
Anders Roslagen
Har redan sambeställt och fått leveransen. Är verkligen nöjd. Lågt pris, hög kvalitet. Kan rekommendera dem!
e_sedell
Härligt att höra!

Ingen som är intresserad av att sambeställa?
malin72
jag är lite kluven.....beställde mycket från dom förra vintern så det är därför jag inte svarat dig..vill men ändå hm...även jag är jätte nöjd med det jag satte från dom tummenupp.gif sitter och velar whist.gif
Österläge
Jag har tyvärr redan köpt, annars hade jag helt klart varit intresserad! Kanske nästa år... smile.gif
malin72
men erik om vi skulle sambeställa så kostar det ju ändå massor för mig att ta hem lökarna från dig....jag menar det blir inga små paket,en sort kommer ju oftast i 10 stora lökar g.gif det är ju inte direkt så att vi kan ta en sväng runt hörnet och dela ut lökarna dunno.gif så nä tyvärr så hoppas jag nog över iår även fast jag nu suttit på deras sida i ett par timmar som jag brukar göra(fastnar lätt där inne) whist.gif
e_sedell
Självklart hade vi delat på den kostnaden. Det är ju fraktfritt från dem.
malin72
CITAT (e_sedell @ 22-10-2007, 22:55) *
Självklart hade vi delat på den kostnaden. Det är ju fraktfritt från dem.

när jag beställde från dom var det frakt fritt när man köpte för 900 kr är det ändrat g.gif dunno.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon