Salmi
Hej...........

Jag smyger mig in här nu.....
jag har suttit i två dagar och läst och försöker lära mig hur detta forum fungerar..
nåt datasnille är jag inte

Jag kommer ifrån AoT forum där jag varit medlem i några år...
nu vill jag testa detta forum....se om jag kan lära mig hur man lägger in bilder etc..etc....

När det gäller trädgård så ligger mitt största intresse hos gammeldags rosor...
jag har med åren blivit en riktig samlare(till min mans stora förtvivlan).....
gräsmattan blir mindre och mindre....

Jaja....vi får väl lära känna varann lite eftersom.....

Jag har höst nu i min trädgård och har mer eller mindre stängt dörren till trädgården
för att på nytt öppna den våren 2008.

Ha de gott....;-))Salmi
kerstin z5-6
Hej hopp Salmi smile.gif
Mejal
Hej Salmi
Detta forumet är som att komma till himmelriket. Lättnavigerat och logiskt och inte en massa annonser och popupfoton. Hoppas att alla våra vänner från AoT också kommer över.smile.gif

Kul att se dig här! det känns tryggt med lite gammla bekanta. smile.gif
/Mejal
Boxer
*vinkar dej välkommen* smile.gif
noranettan
Då blir det här vi träffas i vinter då Salmi! smiley_small_hug.gif Anette
Magdis
Hej och välkommen! rose.gif Gammaldags rosor är underbara. Vad har maken att klaga över, det blir ju mindre gräsmatta att klippa! coolgleam.gif
Kajsa
Vi blir fler och fler, vilken härlig rosvinter vi har att se fram emot vid datorn smiley_small_hug.gif
HelenN
Välkommen hit. Jag har inte varit medlem så värst länge men här är alla trevliga & kunniga........och jag har bara positivt att säga.
Anna NV Uppsala
Haha Salmi, kul att se dig här! Jag blev så ledsen när du vinkade adjö på AoTs forum...
Jo det är mycket som fungerar bättre här än på AoT sen stora snurren bröt ut där. Men jag saknar trädgårdslistorna.
Salmi
Tack ska ni ha.......
En vinter utan rosprat skulle vara förfärlig.....
så det känns bra att vara här....
men visst Anna......oj... vad jag saknar trädgårdslistorna.

;-))Salmi

ewa zon 3
Välkommen och hoppas du ska trivas med rosforumet och Odla rose.gif

/Ewa
LindaLunda
Hej Salmi!
Linda smiley_small_hug.gif
Betty
Hej och välkommen säger jag med! smile.gif Mer rosor till folket - och mer rosfolk till forumet! tummenupp.gif
AnnammA
Välkommen från mig med Salmi!
renate
Hej Salmi!
Välkommen här,det blir fler och fler rostokar här,så roligt.Jag planterade min sista ros idag,sedan är det väl i stort sätt uppehål i trädgården tills det blir vår igen.Men rospratet fortsätter under vintervilan.
Täckning av en del rosor återstår så klart lite längre fram.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon