Full version: tråkit
boopan
tråkit, tråkit att det finns folk som vill sabba men kul att det finns så mycke bra folk här som vill bra grejer.
Berith
Och jag drar med boopan upp också så den påstridiga tyskan hamnar ännu längre ner. thumbdown.gif

(Hoppas att jag uppfattar inlägget rätt...?)
Gillan
Helt rätt Berith, allt för att de "däringa" inläggen ska hamna längst ner tummenupp.gif
Lilla Birka
Vaför inte göra som jag gör? Jag går in på första sidan av odla.nu, klickar på information, sedan kontakta oss och klickar i för klagomål så kan den som för tillfället "har vakten", Göran eller Ingemar gå in och radera dessa olagliga inlägg. Jag har gjort det nästan dagligen och det är fantastiskt att se hur fort de fula tas bort. Men jag är inte inloggad jämt, så det vore ju bra om någon mer kan ställa upp på detta.
Fenja
Ingemar ÄR medveten om de här trådarna och tar bort dem så fort han kan, jag tror inte att han behöver en massa pm om dem. Utan han rensar nog så fort han har tid. Det är inte så längesedan avdelningen slutade heta medicinalväxter, just för att undvika spambotar som söker på medicin.
Mvh
Fenja
Lilla Birka
Då är det ju konstigt att så fort jag har skickat ett meddelande så atr det sällan längre än en halvtimme innan de försvinner. Men när jag varit borta i två dagar och loggade in så hittade jag fyra stycken som suttit mer än ett dygn. Och de som försöker sprida falska anti-virus kan ju faktiskt göra stor skada.
Berith
Here we go again! tummenupp.gif
Berith
CITAT (Lilla Birka @ 20-10-2007, 20:06) *
Då är det ju konstigt att så fort jag har skickat ett meddelande så atr det sällan längre än en halvtimme innan de försvinner. Men när jag varit borta i två dagar och loggade in så hittade jag fyra stycken som suttit mer än ett dygn. Och de som försöker sprida falska anti-virus kan ju faktiskt göra stor skada.

Kan du inte nästa gång (finns ett nytt inlägg nu!) be att dom plockar bort Anna-Bauer också...?? Eller åtminstone spärra henne eller nåt, hon har ju skrivit 3 inlägg redan. Eller det kanske är så att nån plockar bort inläggen när du skriver till dom, men det är bara Ingemar som kan plocka bort personer...? g.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Fenja @ 20-10-2007, 15:46) *
Ingemar ÄR medveten om de här trådarna och tar bort dem så fort han kan, jag tror inte att han behöver en massa pm om dem. Utan han rensar nog så fort han har tid. Det är inte så längesedan avdelningen slutade heta medicinalväxter, just för att undvika spambotar som söker på medicin.
Mvh
Fenja

Håller med dig.

Och dessa inlägg dyker upp i alla forum i hela europa

Elisabeth
Betty
Ur användarvillkoren:
CITAT
Vi har möjlighet att radera material som bryter mot användarvillkoren, och kommer, om det visar sig vara nödvändigt att göra detta så fort som möjligt efter att det har kommit till vår kännedom.

Om du upptäcker information, inlägg eller bilder som du anser klart bryter mot användarvillkoren kan du göra en anmälan till admin@odla.nu.

Om du gör en anmälan bör du skicka med kopia av, eller referens till materialet som bryter mot användarvillkoren samt uppgift om vem som lagt ut densamma.

Jag tycker att du gör helt rätt Lilla Birka tummenupp.gif Det är helt OK att anmäla olämpliga inlägg till adm.
Berith
Säger jag också - bort bort bort! nono.gif

Och om man anmäler från forumet (användarvillkoren gällde väl forumet?) eller från första sidan, som väl LB gör, spelar nog ingen roll. Ingemar är väl admin för hela bygget. cool.gif
Lilla Birka
CITAT (Berith @ 21-10-2007, 14:18) *
Säger jag också - bort bort bort! nono.gif

Och om man anmäler från forumet (användarvillkoren gällde väl forumet?) eller från första sidan, som väl LB gör, spelar nog ingen roll. Ingemar är väl admin för hela bygget. cool.gif

Göran har faktiskt varit inne och plockat bort de olagliga trådarna de gånger jag har sett det, och han svarade att om man går in som jag gör så ser både han och Ingemar det, så den av dem som för tillfället är där kan agera. Så varför be mej att säja till om att ta bort, det står var och en fritt att göra, jag är inte inloggad jämt. smile.gif

CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 21-10-2007, 11:58) *
Håller med dig.

Och dessa inlägg dyker upp i alla forum i hela europa

Elisabeth

Är det någon ursäkt för att vi ska låta det finnas här? confused.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Lilla Birka @ 21-10-2007, 17:14) *
Göran har faktiskt varit inne och plockat bort de olagliga trådarna de gånger jag har sett det, och han svarade att om man går in som jag gör så ser både han och Ingemar det, så den av dem som för tillfället är där kan agera. Så varför be mej att säja till om att ta bort, det står var och en fritt att göra, jag är inte inloggad jämt. smile.gif
Är det någon ursäkt för att vi ska låta det finnas här? confused.gif

Nej der är ingen ursäkt men Ingemar eller Göran har väl inte tid att varje dag leta genom forumet.
Lilla Birka
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 21-10-2007, 21:34) *
Nej der är ingen ursäkt men Ingemar eller Göran har väl inte tid att varje dag leta genom forumet.

Naturligtvis inte, det är ju därför vi som är inloggade kan hjälpa dem med det! tummenupp.gif
Lilla Birka
flyttar fram för en ful tyska
Berith
Upp! tummenupp.gif
Berith
Undrar varför dom tror att alla här pratar tyska?
Fenja
Dessa inlägg kommer från en spambot som troligen skiter i vad vi pratar för språk här och om vi skickar upp andra trådar för att inläggen inte ska ligga högst upp...
Mvh
Fenja
Berith
Jo det förstår jag också, men man kan ju tycka att om "dom" skriver på svenska så får dom fler läsare här.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon