kompostjord
Hej
Jag är Tompa från AoT forumet, jag brukar hänga i Odlas chat och heterdå Kompostjord .
Jag har ett litet dilemma, jag skall få ett par förstörda rosor ersatta, en maskin mosade dem och nu skall jag få nya .
Är det någon av forumets läsare som kanske sett någon handlare som saluför Rosor med flera år på nacken?
I sverige eller utomlands, det spelar ingen roll,tacksam för alla tipps man kan få.

Med vänlig hälsning Tompa
noranettan
Jag har för mig att Marco på Plantmarknaden i Lindesberg har/hade krukor med några rosor som var rejält stora. Har också för mig att de kostade ~500 kr, men så här före invintringen av växter (om de fortfarande finns kvar) så går det säkert att förhandla om priset. De jag minns han hade var: Frühlingsmorgen, Henry Martin och Amiable Amie. Kanske några till. Du får ringa och kolla, tror de stänger den här helgen eller nästa.

www.plantmarknaden.com

Hmm...hur får jag till en klickbar länk tro
Ewa smålänska höglandet
Markera länken och kopiera, tryck på infoga länk, knappen under lek i storlek och klistra in, ge den ett namn

Plantmarknaden
Anna NV Uppsala
Jag har sett stora plantor på Löta också... ibland.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon