Eva i Skåne
Jag har hotmails inloggningssida i mina favoriter. När jag klickar på den får jag bara upp en blank vit sida där det står "klar" i nederkanten.
När jag klickar på hotmail i MSN:s startsida händer samma sak eller så hänger datorn sig.

Att öppna messenger är inga problem och därifrån kan jag även öppna mina mail.

Är det nån annan som haft problem idag eller igår?
Jag tror att jag öppnade utan problem igår eftermiddag.
Fenja
Här funkar det bra.
Mvh
Fenja
Magdis
För mig funkar det också.
Elisabeth-Västkustkolonisten
här funkar det också
vindspel
Här funkar det också. Men jag har haft stora problem med hotmail sedan de kom med space. Det kommer in tracking coockies, hakar upp sig.
Jag avinstallerade messenger, körde virusprogrammet och installerade om messenger sen funkar det.
aanderss
ja de fungerar med http://login.live.com/login.srf?wa=wsignin...px&id=64855
länken
Leia
Inga problem här.
Alba
Inga problem varken igår eller idag.
Hannele
Har inte haft några problem med kontot på 8 år så där...
Nu blir jag lite svettig, när det står Login Error....
(Nätverksstatus Alla system fungerar. Det finns inga problem för närvarande.)

jag vill inte göra nåt dumt... fel.
Kontosammanfattning syns, med mitt namn, men komme rinte åt mejlen. confused.gif
skogstroll
nä loggade in några gånger igår och en gång nu, och det funkar! bästa är nog att gå in på www.hotmail.com och logga in därifrån, annars blir det väl alltid en "omväg"... förutom kanske i Messenger
Hannele
CITAT (skogstroll @ 25-01-2008, 12:05) *
nä loggade in några gånger igår och en gång nu, och det funkar! bästa är nog att gå in på www.hotmail.com och logga in därifrån, annars blir det väl alltid en "omväg"... förutom kanske i Messenger

jag går alltid den vägen och använder inte Messenger.

Stängde av datorn, kom in, man blir bra svettig, vill inte ändra lösenord och annat, blir kanske bara värre...
Krakan
Jag hade problem med hotmail hela eftermiddagen i går, men i dag funkar det. rolleyes.gif
Krakan
aanderss
jag har sällan problem
Alba
CITAT (aanderss @ 25-01-2008, 13:08) *
jag har sällan problem

Nästan aldrig några problem.
Håller med dig AAnderss. Jag har samma inloggningssida som du skrev om längre upp.

En enda gång har jag haft problem och det var när man från Hotmail la in meddelandet om cookies. Å andra sidan varade det problemet i fler dagar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon