Hej, är ny här men känner mig redan väldigt välkommnad! Fick en uppmaning om att lägga in bilder och har gjort så. Väljer att visa lite kort tagna på min damm i sommras. Har haft damm sedan ca 10 år, men förra året gjorde vi om dammen helt. Det har inte varit helt problemfritt...
Lena i Torslanda
23-10-2007, 15:37
Vilken härlig damm Monica! Hoppas att vi får igång våra listor på AoT så jag kan lägga in lite bilder i Dammlistan för jag tror inte att din damm finns med där!
Irene_L
23-10-2007, 16:03
Vilken fin damm du har! Vad fint den låg!
Vackert

Har själv precis anlagt vår damm. Ser fram emot och hoppas att den kan bli lika fint inramad som din. Jag måste säga att jag blir lite avundsjuk på din trädgård

Den ser ju ut att vara helt fantastisk

Men jag får väl jobba vidare på vår planlösning
Å så jättefint du har det. Vi har också näckrosor rosa och gula på landet men det är i sjön där vi har båten. Dom planterades för många år sedan av min mans far. Vilken färg har du?
Hälsningar
Bahia/Lena
LenaTuring
25-10-2007, 19:08
Väldigt fin damm du gjort! Det ser så lugnt och harmoniskt ut.
Har själv gjort en damm i sommar men jag har inga stora växter runt ännu, bara en stor tuja som jag flyttat från ett annat ställe än så länge. Så nu vill jag att allt annat jag satt ska växa med raketfart så allt blir som jag vill

.
Helen i Piteå Zon 5
28-10-2007, 10:34
Ser jättefint ut, lummigt och mysigt!
Aqvakul
29-10-2007, 17:10
Visst är det härligt med vatten i trädgården!!
kerstin z5-6
31-10-2007, 11:52
Så trevligt med en damm med naturligt utseende på kanterna -det gillar jag !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.