Full version: Middagstips
Monica i Nässjö
Diskuterade i dag med äldsta sonen om vad vi skulle ha till middag. Alla mina förslag, hamburgare, spagetti med köttfärssås och liknande, ratades. Till slut kom vi överens om att han skulle följa med till affären och så skulle han bestämma där. Gissa vad det blev? Jo, klyftpotatis, vårrullar och tzatziki laugh.gif En ganska intressant kombination men jag hade ju lovat...
Magdis
Det lät ju faktiskt väldigt mumsigt det! Här har vi just ätit ugnsstekt kycklingkorv och ugnsbakade potatisar, kålrötter och sötpotatisar. tongue.gif Jag blev så inspirerad av tråden om kålpudding att jag skrev upp ingredienserna till det på inköpslistan till makens förskräckelse och tänkte ha det nån gång nästa vecka. Han är så kräsen men han ska baske mig inte få föra över sin kräsenhet på barnen, utan de ska få smaka utan att behöva ha i bakhuvet att det smakar pyton. devil.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon