Svante i Säve
23-10-2007, 19:28
Ok...även jag en trogen AoT-are loggar in här och lämnar det skeppet tills de fått fason på det.
Många av kamraterna häckar ju här redan.
Tids nog får jag nog fason och känn på detta forum också.
Allt gott,
Svante i Säve
Eva Uppsala
23-10-2007, 19:33
Har också anslutit (nyss!) till detta forum och ser till min lycka att flera av de "gamla" signaturerna från AOT finns här. Har inte varit någon flitig skribent på AOT men loggade ofta in för att läsa och känner helt klart abstinens nu när det forumet inte längre funkar som förr. Kanske detta kan bli ett fullgott substitut? Härligt i alla fall att se de välbekanta signaturerna.
Eva Uppsala
Ja då ska ni väl vara så välkommna då
/Anki
CITAT (Svante i Säve @ 23-10-2007, 20:28)

Ok...även jag en trogen AoT-are loggar in här och lämnar det skeppet tills de fått fason på det.
Allt gott,
Svante i Säve
Hej Svante! Trevligt att se så pass många här också.

Frustrationen är stor över att inget funkar på AOT hos mig också, trots mail o annat så händer inget.
Här är bildhanteringen kanon och för varje dag som går så känns det mer invant och inbott./CillaM
ewa zon 3
23-10-2007, 19:58
Välkommna hit till Odla, hoppas ni ska trivas.
Bakom de "nya" signaturerna kommer ni att hitta många kunniga och hjälpsamma människor
/Ewa
Monica i Nässjö
23-10-2007, 20:01
Så kul att fler och fler av ens gamla klasskompisar flyttar hit till den nya skolan. Nu börjar jag känna mig mindre och mindre vilsen. Välkommen!
Ja har ja alltid varit både här och på AoT,så jag hälsar alla hjärtligt välkommen här på Odla som är ett trevligt välfungerande forum i alla bemärkelser.
hoppas Svante att vi får se lite av dina fina bilder också.
säger som föregående, det går alldeles utmärkt att vara med på fler forum.
mvh
inger/inggus
Helen i Piteå Zon 5
23-10-2007, 20:19
Hej och Välkommen hit alla! Jag tillhör ju dom som har varit på bägge forumen, men nu håller jag nog till mest här. / Helen
Kul att se även dej här Svante!
Reggade mej här idag och är mycket positivt överraskad. Här fungerar allt och det finns en hel del funktioner som verkar vara bra.
Fast visst känns det vilset och knepigt när man bara har häckat på AoT tidigare, men, alla måste lämna boet förr eller senare eller hur!/Monica
Lena i Torslanda
23-10-2007, 20:21
Så du har reggat om dig Svante? Det var ju bra så man vet vem du är
Inger R
23-10-2007, 20:24
Välkommen hit du också Svante.
För mig får AoT:s forum vara helt o hållet tills dom ändrat teckenfärgen så forumen är läsbara.
En annan effekt av att bara läsa på ett forum är att jag äntligen blivit färdig att skriva dagbok på min hemsida för att berätta om uppbyggnaden av och vad som händer i vår nya trädgård. Konstaterade i går att det sista året flugit iväg med husförsäljning, husbygge, flytt o allt vad det för med sig så jag måste nog erkänna att vi är ganska trötta just nu. Nu behöver vi bara lite ork till så vi hinner få det sista i jorden innan vintern, sedan hoppas jag att vi kan ta det lite lugnare. Det är väl första gången jag ser fram emot vintern. :-).
Eva i Höga
24-10-2007, 10:03
Välkommen hit Svante, roligt att se dig här! Vi är ju nästan grannar (Rödbo-Säve) och vi kan säkert byta växter med varann.
Svante i Säve
24-10-2007, 12:32
CITAT (Lena i Torslanda @ 23-10-2007, 21:21)

Så du har reggat om dig Svante? Det var ju bra så man vet vem du är

Jo, jag tänkte det var det enklaste, så har man samma reg på bägge ställena.
Hade ett gammalt alias här som bara låg och slirade och jag kom aldrig ihåg inloggningen.
Välkommen hit säger jag till er nytillkomna.
Så kul med nya vänner och nya kunskaper.
Jag hoppas ni ska trivas här med oss.
Anette på Solbakken
25-10-2007, 08:36
Har fått hjälp med att få hit mitt "riktiga" namn. En bit på vägen att känna sig mer hemma här. Känner välkomnandena som bara öser över alla nya, hjälper mig att få lust att mer och mer stanna här.
Skönt att slippa skriva inlägg 10 ggr, bilderna blir acceptabla mm
Och jag tycker det är så roligt att se att många av er "nya" medlemmar egentligen är "gamla" odlaiter. Kul att ni hittat tillbaka, och kul att ni också tycker det är kul.
Kati i Vadensjö
25-10-2007, 14:33
CITAT (Svante i Säve @ 23-10-2007, 20:28)

Allt gott,
Svante i Säve
Jag har också registrerat mig här, tidigare har jag bara smygläst lite ibland, men nu var det dags - av samma skäl som Svante. Roligt att se många "bekanta ansikten", nästan som hemma:-)
Det kanske är på sin plats med en liten presentation, eftersom jag trots allt är ny här på Odla: bor med sambo i Skåne med stor trädgård på landet, två labradortikar och två utekatter och har massor av trädgårdsplaner men aldrig riktigt tillräckligt mycket tid för att få allt gjort - men det är ju ett livslångt projekt så det gör ju inget:-) Tålamod får jag lära mig av det iallafall. Gillar det mesta, bland favoriterna finns rosor, clematis, tulpaner, stora träd och pioner.
Säger som det står på infartsskytarna till Uppsala:
Välkommen hit
Välkommen hem
Så roligt....ytterligare några nya vänner.......... Välkommen Till Odla
CITAT (Malvia @ 25-10-2007, 16:15)

Säger som det står på infartsskytarna till Uppsala:
Välkommen hit
Välkommen hem
Instämmer!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.