Lotta i Gbg
Hej! Jag skulle vilja ändra mitt användarnamn, har försökt lflera gånger under årens lopp, men nu tänkte jag försöka få till det på allvar, men fattar inte hur man gör.
Monica i Nässjö
Det funderade jag också på eftersom jag är olika här och på AoT. Men det var ju väldigt fiffigt av dig att skriva den andra signaturen längst ner. Den idén stjäl jag av dig.
anna_rispan
På det här foruemt kan man inte ändra själv. Men nu förtiden kan man höra av sig till forumets ägare Ingemar o be snällt tydligen.

smile.gif
Lotta i Gbg
Tack för svar Anna!
Då förstår jag varför jag inte hittat någon lämplig knapp:-)
Och visst är det trevligt att man känner igen varandra MonicA:-)
Piccante
CITAT (anna_rispan @ 23-10-2007, 21:18) *
På det här foruemt kan man inte ändra själv. Men nu förtiden kan man höra av sig till forumets ägare Ingemar o be snällt tydligen.

smile.gif

Så gjorde jag och det gick utmärkt! Passade på att byta namn när forumet låg nere för underhåll då det gjordes om. Passade med nystartat på odla med nytt namn. Egentligen borde den funktionen finnas så man kan göra det själv.
Susanne i gläntan
Hej smile.gif JAg mailade till Ingemar när jag skulle byta användarnamn. En dag senare funkade det nya .
KarinSKARA
TACK!
För att ni vill byta till era RICKTIGA alias.
Hjälper en senil crazy.gif

Fattar inte varför man skall ha olika på olika ställen.
En del kan bli av misstag, det förstår även jag.
Eller skäms man för att erkänna vem man är.
Det syns ju ändå så småningom på bilder och "sätt" att skriva på i vissa fall.

Jag har på olika platser i Sverige träffat okända.
Efter en stunds trädgårdsprat har dom ofta frågat:
Är du KarinSKARA?

Detta gör mig både glad och skenerad.
Det beror på deras reaktion när jag svarar ja.

Men en ä, som en ä, när en int ä, som en sa.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon