Full version: Ojjj
Kenneth T I gbg
Jisses vad de händer saker här... Hinner inte med så mycke mer idag... Ska försöka fixa en presentation lite senare... Här verkar de va kul!!! smiley_small_hug.gif

Om de är någon som undrar vem lilla ja è så maila eller så kan säkert någon annan från de NY/gamla forumet AOT berätta!!!
Må gott på er/ Vi synes definitift mer... tongue.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Hej Kenneth smile.gif

Elisabeth
malin72
hej och välkommen hit blomma.gif
Inga från Närke
CITAT (Kenneth T I gbg @ 23-10-2007, 21:49) *
Om de är någon som undrar vem lilla ja è så maila eller så kan säkert någon annan från de NY/gamla forumet AOT berätta!!!

Skriv gärna i din profil lite om dig så kan alla som är intresserade läsa vem du är m.m. Välkommen hit förresten.
aanderss
välkommen
Biggan_
Hej o välkommen Kenneth! rose.gif
Cacki
Hej Kenneth! Säger välkommen jag också! yaay.gif laugh.gif
Vi är ju många AoTare som landat här nu. Jag har väl varit här lite före "Big Bang" på AoT och jag måste säga att det är gôrtrevligt här också!
Hälsa Gunnar! Och ge honom lite god ost, det gillar han säkert. tummenupp.gif
pejori
välkommen säger jag också
du vänjer dig snart vid farten tummenupp.gif
Ewa L
Säger oxå välkommen!!

Har själv inte varit så aktiv på AoTs sidor, men definitivt uppskattat deras listor. Inte kompis med listorna nu, men det kanske ger sig.
Leia
CITAT (Kenneth T I gbg @ 23-10-2007, 21:49) *
Jisses vad de händer saker här... Hinner inte med så mycke mer idag... Ska försöka fixa en presentation lite senare... Här verkar de va kul!!! smiley_small_hug.gif

Välkomen! Berätta gärna här vem du är istället! (eller i din profil som någon annan nämnde) smile.gif
LindaLunda
smiley_small_hug.gif
LindaLunda
Alba
Välkommen hit Kenneth.
Nu förstår jag vilken Kenneth det.....det är den Kenneth som har lilla Gunnar.

Jag hoppas du ska trivas här och utforska forumet .......fråga på bara så ska vi försöka hjälpa till efter bästa förmåga.
KarinSKARA
VÄLKOMMEN säger jag också.
Här är allt perfekt.
Inget strul och MASSOR med roliga knappar att trycka på
.

kompiskram.gif Massor med roligt/trevligt folk här

(och så jag)
Alba
CITAT (KarinSKARA @ 24-10-2007, 09:51) *
VÄLKOMMEN säger jag också.
Här är allt perfekt.
Inget strul och MASSOR med roliga knappar att trycka på
.

kompiskram.gif Massor med roligt/trevligt folk här

(och så jag)

Jaaa Karin .........helt rätt.....och så roliga/trevliga du kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon