Full version: Syns det så lätt?
Wilmer
I dag när jag handlade på Coop så (råkade, inte för att jag hållit utkik whistling.gif ) jag se att det var halva priset på höstlökarna. Stod och kikade lite lugnt trode jag, det fanns massor kvar av alla sorter. Då frågar damen bredvid mig om jag ska ha allihop? Nä, vill du ha den här säger jag och erbjuder påsen jag höll i handen (fanns flerastycken). Nej säger hon, men jag vill ha några av dessa. Jag ska bara handla lite annat först, ska ta lökarna sedan.. Såg det verkligen ut som om jag skulle lassa med mig allihopa hem, hur ser jag då ut när jag verkligen fyndar?? fear.gif

Syntes det så väl hur jag blir lätt manisk av halvapriset på lökar?? Jag menar, jag tog det verkligen lugnt! Kände mig sååå träffad. tongue.gif

Wilma
Kathy
CITAT (Wilmer @ 23-10-2007, 22:20) *
..//..........Syntes det så väl hur jag blir lätt manisk av halvapriset på lökar?? Jag menar, jag tog det verkligen lugnt!......//..........

a0a.gif

Jag kan ge mig sjutton på att din lystna blick var som klistrad på blomsterlökarna!! Vill ha...... w00t.gif Vill ha...... w00t.gif Ska ha!!! w00t.gif
Fenja
laugh.gif laugh.gif tongue.gif Underbart Wilmer!!
Mvh
Fenja
Wilmer
Hm g.gif Tror du det?

Jag kom ju därifrån med bara två påsar! Jag som looovat mig själv att sista löken var satt för i år yes.gif

WIlma
Ewa L
Lovat och lovat...

Jag hade verkligen lovat mig själv: Inga mer lökar på flera år. Har verkligen fullt, plus redan mängder av spännande sorter.

Hmm. Odla hade slutförsäljning förra veckan. Behöver jag säga mer? innocent.gif blush.gif
Alba
CITAT (Wilmer @ 23-10-2007, 22:38) *
Hm g.gif Tror du det?

Jag kom ju därifrån med bara två påsar! Jag som looovat mig själv att sista löken var satt för i år yes.gif

WIlma

Bara två påsar......hm ......du skriver inget om hur stora påsarna var.
Jag tror säkert att damen bredvid dig hade rätt i sin oro. Jag tror det gick som trådar från dina ögon till alla lökarna.
Wilmer
yes.gif

Rätt Alba.... Men det var fakriskt ganska små påsar.. Ärligt! Tur det för snart får jag spätta ner dem i jorden. Eller så blir det kruka som vanligt för de sista fynden..

Oj Ewa, TUR jag missade odlas slutförsäljning fear.gif Hur kunde det ha slutat w00t.gif

Wilma
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon