Full version: God Morgon
bahia1
God morgon på er alla!
Här är nästan minus 6 grader tur att man fått i sig lite varmt kaffe redan klockan 05.45.
Idag måste jag nog försöka få ner lite lökar som ligger här och väntar men det får nog bli vantar på.
Ha en bra dag alla
Bahia/Lena
pejori
godmorgon
prata inte om eländet...minus tre här -fear-.gif sos.gif
Alexander-VG-zon3
+3c nu och i natt -1,7c , god morgon alla frusna
*Stintan*
GOMORRON! Men visst är det väl himla vackert ute nu med alla höstens färger och frosten som ligger som ett täcke på marken. Solen som försöker tränga sig igenom det tunna molnskiktet och ändå förstärker alla vackra färger. Det är faktiskt väldigt skönt ute kände jag när jag för en stund sen var ute på morgonpromisen. flirting.gif
Alba
God morgon. Här är det +6.6° men gråmulet.
Jag ska också ut och peta ner några växter som borde ha varit planterade för länge sedan.
Jag hade tänkt övervintra dem inne men tror att det inte är ett bra beslut så nu ska de ut.
Lars-Olof Arvids
Gomorron allihop!
Jag glömde kolla hur många minusgrader det var i morse, men det var rejält kallt och frostigt. Men visst är det vackert när solen bryter igenom morgondimman och lyser på de vackra höstfärgerna. Bara man har ordentligt på sig när man cyklar till jobbet.

Olle
Betty
Luleå +4,8 Brrr!!
Gillan
God Morgon alla! Jag vet heller inte hur kallt det har varit, men det var -2,5 när jag kom upp 0815 ( jaa, jag hade sovmorgon idag giggle.gif ), solen skiner och det är vitt på marken.
Wilmer
-5.8 i natt, -3.5 nu....

Kanske dags att ta in kusen från sommarbetet whistling.gif

Wilma
Piccante
God morgon vet jag inte om jag vill säga direkt. finns bara dåliga och mindre dåliga morgnar säger jag som inte är någon morgonmänniska. Idag hade jag -3,9C som lägst och knappt +2C när jag gick upp. Kallt och dragigt inne oxå. Dags att höja tempen på elementen känner jag.
Blomstertanten
Säger bara en sak : Dimma !!!!!
Den har fortfarande inte lättat helt , men det ser inte längre ut som risgrynsgröt utanför fönstret i alla fall tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon