Ann-Christin Lindberg zon II
Åh, vad jag blir trött på matte - hon bara påtar och vattnar och rensar och ojar sig över att det är så roligt med alla grönsaker och blommor!

Sture blir trött ibland, då lägger han sig i växthuset....
Berith
Du får väl ge Sture en egen rabatt att harva runt i så förstår han nog snart det härliga med trädgård! laugh.gif wub.gif
Berith - vet du var man köper frön till möss, flugor, fjärilar och annat som han gillar? Han bryr sig föga om grönsaker.... wub.gif tongue.gif rolleyes.gif
Berith
Hmmm..... Sture verkar vara lite som jag när det gäller grönsaksodling. wink.gif

Jag tycker han kan låta bli fjärilarna - hälsa honom det! tongue.gif Men frön till möss är väl inte så svårt att hitta, det måste ju vara dom där små svarta pluttarna! ohmy.gif
Javisst, Berith, så dum jag är.... Tänkte inte på det! wub.gif

Ska hälsa Sture det - men han får inte sätta för många! rolleyes.gif wub.gif

Svarta pluttar.... laugh.gif
anne
tongue.gif Snoddas gillar att sova i växthuset och han är duktig på att fånga mössen som slinker in i bland. Annars har jag faktiskt kommit på honom när han tar sin morgon tur i rabatterna och sniffar runt. Hihihi det finns ett kort i albumet sommaren 2003 där han är ute och spatserar.
yla

jodu dom kan konsten att koppla av
en mästare i avslappningsteknik får ni se om ni klickar
ska nog lägga in en bild på "presenten " jag fick av min katt på hemsidan lite senare
han brukar nämligen dela med sej av sina fångster o jag tror att han tyckte att jag varit väldigt snäll för det va en stor rackare han lagt nedanför min säng härom morgonen,Han har egen kattlucka o kommer o går som han vill på torpet så man får vakta sina fötter då man kliver upp
nå visst e dom härliga kamraterna smile.gif
Annki
Åh hjälp, sa hon som inte fått sova en natt på 15 dygn. TÄNK om jag vore katt istället! Jag tror jag ska testa total avslappning och hänga mig under en stol nästa gång som tagit mina Paraflex. Såg skönt ut! tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon