|
Nu har vi tydligen fått besök här också! Bort!
Kunde ju jag också gjort ju.
Inlägget som föranledde starten av den här tråden.Jag måste bara fråga vad ni andra tycker om det här. Är det jag som missuppfattar, är det här en "riktig" medlem som skriver sitt första inlägg eller är det bara strunt? Var jag för snabb att döma den här medlemmen och inlägget? Säg vad ni tycker!  CITAT (Petlemiewly @ 24-10-2007, 03:28)  This is kind of a long story and i really don't want to read too much into it but i think i have a right to be very confused! roughly a week ago i met this guy and we had a cool conversation and i was pleasantly surprised when he really wanted to give me his number and ask if i'd call him. i decided to call him two days later and left a message on his voicemail. the next day he called back and we planned to get coffee two days later, when he was supposed to get off work early. cut to a few hours before we're supposed to meet, when i get a voicemail on my cell after coming out of class saying he couldnt get off work early, that hopefully we can reschedule for later that week and he would call me later. i also missed a few things he said because of background noise but i assume it wasn't anything that important. maybe i should've waited for him to call me but i figured i'd do the polite thing and call to verify i got the change of plans. of course, i got his voicemail again so i just said it was cool and he can call me to reschedule later. that was five days ago and i'm quite confused because isn't it a bit rude for him not to call back especially after changing the plans? or is this whole thing behind us and he might just call back whenever he feels like it? or should i risk seeming desperate and text him and ask what's up? i really wanted to hang out as friends because we had a lot in common.. any advice is appreciated, thanks!
Det där är bara strunt och det finns ingen "riktig medlem" bakom inlägget.
Men hur vet man att det inte är en presumtiv medlem. Jag uppfattar inte inlägget som stötande på något sätt, ingen reklam .......eller har jag missuppfattat det helt.
Jag kan bara svara för mig själv, och vad jag än skulle kunna tänkas tycka och tro, så anse jag att man måste ge folk en chans innan man dömer ut dem. Det finns många nya användare som, hur konstigt det än verkar, börjat sitt liv på Odla genom att skriva om sina relationsproblem. Klart man kan reagera på det om man vill, men då får man ju också reagera på alla som gjort det. Nää. avvakta och ge folk en chans först
Nu ber jag om ursäkt, men jag tror nog ni är lite naiva om ni tror att det döjer sig en riktig och seriös medlem bakom inlägget. Såna där inlägg kryllar det av på forum på nätet, det är strunt och spam. Att inlägget inte är stötande gör det inte mer "seriöst" än andra liknande massinlägg.
Jag tror också att det bara är strunt, eller vad man ska kalla det. Tror iaf inte att det är en "riktig" människa bakom och det var därför jag startade den här tråden.
Sailor Pluto
24-10-2007, 12:26
Ja, jag vet inte, det kan vara en riktig medlem. Fast man blir ju misstänksam efter alla dessa tyska doktorer som erbjuder allsköns preparat.... Får väl se vad denna användare tar sej för i framtiden!
Men tror ni på allvar att en engelskskrivande person blir medlem på ett ett svensk trädgårdsforum (och låter sin profil vara helt tom) och slänger ut sitt kärleksbekymmersinlägg i diverse trådar, är "på riktigt" och är seriös?
Sailor Pluto
24-10-2007, 12:36
CITAT (Tezzla @ 24-10-2007, 13:33)  Men tror ni på allvar att en engelskskrivande person blir medlem på ett ett svensk trädgårdsforum (och låter sin profil vara helt tom) och som slänger ut sitt inlägg i diverse trådar är på riktigt och är seriös?  Jag skrev kan, i lite tvekande ton. Vet inte om det hördes . Nej, allvarligt talat så är det mest troligt att det är ytterligare en skum grej...
vindspel
24-10-2007, 13:18
Kanske ngn som vill öva sig på sin engelska.  , vi kan ha en tråd "Här pratar vi på engelska svammeltråden" Tydligen ett stort behov av en relationstråd i alla fall om man tittar i de andra trådarna, med undertecknad inräknad
Alltså, det är ju helmärkligt att man skriver i en relativt gammal tråd. Därför tror jag åxå att det är bluff. Men vad är syftet? Det har ju lixom inget budskap what so ever...
Och att dessutom skriva ett så långt inlägg....märkligt.
aanderss
24-10-2007, 15:44
ja jag såg de i middags men missade denna tråden så jag startade en ny om de
CITAT (Berith @ 24-10-2007, 06:52)  Nu har vi tydligen fått besök här också! Bort!Det är precis såna här inlägg som skribenten önskar sig... h*n syns... Tyvärr
CITAT (Netha @ 24-10-2007, 22:43)  Det är precis såna här inlägg som skribenten önskar sig... h*n syns... Tyvärr  Tror knappast att "skribenten" kan se det här. Googla på Petlemiewly så hittar du samma inlägg på andra forum världen över, en del är bortplockade, andra får inte jag se (inte inloggad t.ex.) men här står inlägget kvar. Ett finansforum.Så, jag tror fortfarande att det är skräp det här, och inte att jag hängt ut en ny medlem offentligt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|