Berith
Ingemar och Göran! Kan vi få en sån knapp? sos.gif

På senaste tiden har det ju dykt upp medlemmar med mer eller mindre udda inlägg. Mest i Ört-avdelningen men nu också i Småprat, och om vi hade en sån knapp kunde vi anmäla direkt till er.
Alba
Röstar också för en knapp.
Snart gör vi en namninsamlig. Det blir mer och mer viktigt att på ett snabbt sätt kunna anmäla. Det lär inte bli mindre av alla konstiga inlägg.

Nu förstår jag Berith.......det var detta som omröstningen gällde. naughty.gif
Gillan
Hmm, det är kanske så vi ska ta och göra ja g.gif . Skriva på här så många som möjligt, så att den där knappen kanske kommer till stånd yes.gif

Så skriv på nu alla som vill ha en sån knapp tummenupp.gif
Blomstertanten
Jag vill oxå ha en knapp !

Föresten vill jag ha minst två knappar till ! Till min sammetskappa ! tongue.gif
titti49zon6
Jag vill också ha en anmälarknapp, flera konstiga saker nu som dyker upp
elleave
Ja en sån knapp vore superbra! tummenupp.gif
Irene_L
Ja jag tycker absolut att vi behöver en sån knapp. tummenupp.gif

Nu har det varit en massa trista inlägg om allt möjligt konstigt som man snabbt vill få bort.
Berith
Nu borde dom verkligen förstå att vi önskar oss en sån knapp. kompiskram.gif
aanderss
håller med
*Ulrica*
Jag röstar också för en knapp!
Förutsättningen är dock att mappen med anmälningar kollas några gånger om dagen...

CITAT (Berith @ 24-10-2007, 10:58) *
Nu borde dom verkligen förstå att vi önskar oss en sån knapp. kompiskram.gif
Läser "dom" i forumet då?
Berith
"Dom" är såklart Ingemar och Göran, och jaa jag tror att dom läser här. Dom hinner nog inte läsa överallt rolleyes.gif så därför la jag frågan här i Support.
Lilla Birka
YES!!!! Håller absolut med!
pejori
vill också ha en knapp tummenupp.gif
Krolliljan
jag med tummenupp.gif
Boxer
Det vill jag med ha!

Har tänkt samma tanke flera gånger själv.
sqrulan
Jag är också med på det. yes.gif
Berith
Ja då är det väl bara att vänta då, och se om det händer nåt. Kanske att knappen dyker upp! bravo.gif
Ingemar
Jag har börjat lägga in en massa spärrar för att undvika att få in den här typen av "reklam" i forumet och det verkar som om det redan börjat göra lite nytta. Den här typen av inlägg görs med automatik så med lite "tur" kanske jag kan få stopp på det. Eller så lär dom sig gå runt spärrarna och då får vi väl fundera på något annat som en "Anmäla-inlägg-knapp" t.ex. Men det bästa vore ju om vi aldrig fick in den här typen av inlägg.

Berith
Tack för infon! tummenupp.gif

Jovisst är det bästa om vi klarar oss utan en knapp för inläggen klarar vi oss utmärkt utan. nono.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon