Full version: alltid inloggad..:=
Azola
giggle.gif Har den senaste tiden varit inloggad redan då jag öppnar Odla, ( måste ju se underligt ut om jag är inloggad dygnet runt whistling.gif nog för att det är ett jättebra forum och mycket intressant läsning...men inte kan jag hänga här dygnet runt rotfl.gif . Har INTE automatisk inloggning förbockad så det är inte felet. Jag loggar ut som vanligt, det står att jag är utloggad...men då jag kommer in på nytt och ska logga in mig så är jag redan där igen ..har inte gjort några som helst nya inställningar de sista månaderna.
ja, ja... vi får se vad som händer...l
Vi ses (dygnet runt) naughty.gif / A
Lilla Birka
Jag läste ditt inlägg kl 22.20 och då var du inte synligt inloggad. tummenupp.gif

KarinSKARA
Någon gillar dig kram1.gif men inte mig -cry-.gif
Jag har varit inloggad sedan 1 vecka.
Varje dag stänger jag bara av utan att tänka på att logga ut.
Nästa dag är jag redan inne.

MEN inte idag. Utkastad 3 gånger. Mitt lösenord funkar EJ.
HUR byter man den idiotkod man fick istället.
Den jag använde för 1½ ÅR sedan funkade förra veckan men inte nu. VARFÖR??????
Irene_L
Om du vill byta lösenord går du in på : Min kontrollpanel, sen kollar du längst ner till vänster, under Inställningar, där står det : Ändra lösenord.....klicka där och du kan sen ändra som du vill tummenupp.gif
KarinSKARA
CITAT (Irene_L @ 24-10-2007, 22:41) *
Om du vill byta lösenord går du in på : Min kontrollpanel, sen kollar du längst ner till vänster, under Inställningar, där står det : Ändra lösenord.....klicka där och du kan sen ändra som du vill tummenupp.gif

JIPPI nu fick jag tillbaka mitt korta lösenord
STORT TACK
Irene_L
Vassegod!!! kompiskram.gif
Berith
Men ni ser ju inte inloggade ut när ni inte är här såklart. Om man inte gör nånting på 15 minuter så ramlar man ur statistiken på framsidan. yes.gif
Azola
Nu är inloggningen som vanligt igen g.gif ... vet inte vad som hände! Ordningen återställd biggrin.gif
Bra att det ordnade upp sig med nytt lösenord KarinSKARA.
Jasså Berit det visste jag inte, bra att veta. Tack
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon