Vad tycker ni om programmet? Jag tycker att det är rätt rogivande och jag märker hur inspirerad jag blir när det gäller trädgården. Synd bara att inte programmen sänds efter nyår istället när det snart är dags att börja tänka på trädgården. Nu känns det som om all energi jag får bara rinner ut i sanden. Som att kasta pärlor för svin.
aanderss
24-10-2007, 16:10
ja de är ett rätt bra program
Lena i Torslanda
24-10-2007, 16:28
Håller med dig Rossi .Just nu är det minus på inspirationskontot! Orkar knappt vattna krukväxterna ens!
Jag spelar in alla programmen på hårddisken och bränner ut en DVD. Till våren tar jag fram DVD:n och får inspirationen
Jag gillar verkligen Gunnels Gröna men håller med om att det sänds vid fel tid på året.
aanderss
24-10-2007, 17:16
gunnels far hette artur persson och hade handels trädgård i asarum i blekinge och desutom odlade på kontrakt till novia i kristianstad (de som gör blå band bong bjäre mm)
Jag tycker det sänds vid precis rätt tid, efter mars sådär har jag inte ro att sitta vid tvn, men nu är jag helt förslappad och tvtittande är ungefär vad jag orkar av det som har med trädgård att göra.
Monica M zon 4
24-10-2007, 17:43
Håller med Harvey! Nu är perfekt tid att kolla på tv och få lite nya ideér.
I alla fall så är trädgårds program sent på våren och sommaren helt bortkastade på mig! Då har jag ju bara tid för sådder, jordbearbetning och planteringar. Vem ser på tv då?!
Wilma
CITAT (Wilmer @ 24-10-2007, 19:04)

I alla fall så är trädgårds program sent på våren och sommaren helt bortkastade på mig! Då har jag ju bara tid för sådder, jordbearbetning och planteringar. Vem ser på tv då?!
Wilma
Nej, sent på våren och sommaren är ju ingen bra tid men mellan nyår och mars - då när man behöver inspirationen. DÅ hade det passat för mig.
Gossen Ruda
24-10-2007, 20:58
Får nog tyvärr skriva att kvällens program var lite väl lugnt, nästan tråkigt. Var inte det minsta intressant att höra vad hon gjort och skulle göra. Tröttnade efter 10 min och fortsatte istället med att flytta över fjärilssamlingen till nya lådor. Mycket mer inspirerande.
CITAT (Gossen Ruda @ 24-10-2007, 21:58)

Får nog tyvärr skriva att kvällens program var lite väl lugnt, nästan tråkigt. Var inte det minsta intressant att höra vad hon gjort och skulle göra. Tröttnade efter 10 min och fortsatte istället med att flytta över fjärilssamlingen till nya lådor. Mycket mer inspirerande.

Jag kan kopiera ditt inlägg........utom detta med fjärilar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.