Monaxe
Vet inte hur man länkar till album ännu, men om någon vill ika på mina hundar och min katt, så varsågoda! Livet vore bra tomt utan våra husdjur.../Monica
LindaLunda
Åhh så söt kissen är!! Vovvarna har jag ju sett tidigare och de är lika fina de wub.gif !!

Linda
Monaxe
Ha Linda, visste väl att Du måste kolla... yes.gif
LindaLunda
CITAT (Monica i Kungälv @ 24-10-2007, 17:50) *
Ha Linda, visste väl att Du måste kolla... yes.gif

Så klart blush.gif ....
Linda
Krolliljan
Så fina de tummenupp.gif är
Anma
Nämen! Mina favvisraser! smile.gif Själv har jag en blandis "greyman/doberhound" och som synes på avataren en 50% JRT.

Ja, katterna var också söta! wub.gif
ingrid fuxwall
Fina djur du har, även om jag inte är speciellt förtjust i den rasen du har men smaken är ju delad smiley_small_hug.gif
Leia
wub.gif Fina djur och trädgården med! smile.gif
Lars-Olof Arvids
Jättefina hundar, och lilla missen var ju för söt! wub.gif

Olle
AnitaO
Läckert med Greyhounds, man ser dom inte så ofta.
Vi hade en whippet när jag var i tonåren och bodde hemma smile.gif
Alba
Så ståtliga hundarna ser ut där de vakar över trädgården.....vad de inte sett är att en tomten i bakgrunden vakar över dem
.
Azola
Jättefina Greyhounds och kissen inte att förglömma! Vår egen Birma katt är 13 år och det känns alltid skönt att höra om kissar som har många år på nacken och fortfarande är pigga! tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon