Full version: Tack för ODLA!
LindaLunda
Börjar känna mig hemma kompiskram.gif !
Linda
Wilmer
Ja, du har gått ut hårt! Inte som mig som är trööög i starten..

Kul att du är nöjd. yes.gif

Wilma
LindaLunda
Oj... förlåt blush.gif ... kan inte hjälpa´t....... help.gif

Linda
Tosan
Ja, Odla är ett toppenställe!
Wilmer
biggrin.gif Inget att be om ursäkt för!! Jag önskar jag var lite mer åt ditt håll, men jag arbetar på det..

WIlma
ingrid fuxwall
Självfallet ska man känna sig hemma här på Odla

ingrid
Betty
Håller med Ingrid, klart ni ska känna er som hemma! kompiskram.gif
LindaLunda
Har nu lämnat AoT åt sitt eget öde. Håller på att radera mina album där.......närmare 3000 bilder var det ..... och kommer ev. försöka lära mig att lägga upp dem här i stället!
Tack alla underbara odlaiter ! Nu vill jag med bli Odlait på riktigt! yahoo.gif
Linda
Alba
Så roligt att höra att du trivs. Det är inte alla gånger så lätt att gå från det invanda till något nytt.
Jag tycker att alla ni som tillkommit under de senaste veckorna tillför Odla så mycket. Jag är så glad att se er här.

[attachment=8775:Have_a_great_day.gif]
Lia i Älvdalen
Hänger på dig Linda och tackar jag också! Är oerhört trött på AOT`s forum. Känner inte alls igen det längre. Tur att man har alternativ nu! Hänger på båda ställena än så länge...
Anette på Solbakken
Idag verkar det gå en stor flytingström hitåt. Bara bra att det finns något ställe som fungerar! Snabbt som ögat imorse hade man på min begäran ändrat mitt namn så det skulle vara igenkännbart. Jag är både här och där, än...
Helen i Piteå Zon 5
Även jag har gjort som Linda Lunda idag.... raderat mina bilder på AoT, visseligen bara drygt 1000st .... får börja göra ett nytt album här i stället yes.gif
Lars-Olof Arvids
Välkomna alla nya! Kul att ni känner er hemma på detta toppenställe! kompiskram.gif

Olle
Inger R
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 25-10-2007, 12:50) *
Även jag har gjort som Linda Lunda idag.... raderat mina bilder på AoT, visseligen bara drygt 1000st .... får börja göra ett nytt album här i stället yes.gif

Hade inte så många bilder men 24 album var det på AoT, nu har jag tagit bort alla.
Cacki
Mina album på AoT är också ett minne blott nu. Nu ska jag också försöka mej på att få till ett här istället...och försöka satsa mer helhjärtat på att finna mej tillrätta här. Att forumet är jättetrevligt vet jag ju sen innan så vad väntar jag på?? Jag tror att det finns masor mer att utforska..... yes.gif
Alba
Till alla er som tillkommit säger jag Välkommen.
RibesRubusVitis
Fast även jag blev skärrad av nyheten om försäljningen (se under Småprat). Vi borde kanske ha en flyktväg i beredskap om de nya ägarna får för sig att göra en AoT…
MariaS
CITAT (RibesRubusVitis @ 25-10-2007, 19:27) *
Fast även jag blev skärrad av nyheten om försäljningen (se under Småprat). Vi borde kanske ha en flyktväg i beredskap om de nya ägarna får för sig att göra en AoT…

De skulle baraz våga devil.gif mad.gif nuke.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon