Camilla i Värnamo
Eftersom så många har hoppat över hit och det är lite dött på "andra" forum, testar även jag odla. Saknar trädgårspratet! hoppas nu på mer trädgårdsliv här!

Camilla
Betty
Hej och välkommen, känn dig som hemma! smile.gif
Alba
Hej Camilla och välkommen till Odla.

Tesa
Hjärtligt välkommen hit... blomma.gif jag tycker det känns som om båda mina "familjer" firar jul ihop iår.. wub.gif
Tesa här..Mallow där..
Helen i Piteå Zon 5
Hej och Välkommen hit Camilla smiley_small_hug.gif
Monica i Nässjö
Välkommen C! Jag är också mest här nu. Men det finns såå mycket finesser att lära sig wacko.gif tongue.gif .
Irene_L
Hej och välkommen hit! rose.gif

Om du undrar över nåt så är det bara att fråga. tummenupp.gif
Christer i Falköping
Trevligt att se dig här! Som skrivits innan, det finns mängder med finesser här om man bara tar sig tid till att undersöka dem.
Christer.
KarinSKARA
VÄLKOMMEN HIT
smiley_small_hug.gif
vi är många här, nya och gamla vänner som du snart lär känna.
Tryck och knäpp på alla knappar ett tag så lär du dig snart detta forum.
Fråga om du behöver hjälp.
Alla här hjälper så mycket och supersnabbt.
Leia
Välkommen! smile.gif
ewa zon 3
Välkommen! Saknar du trädgårdspratet så har du kommit rätt yes.gif

/Ewa
Biggan_
Välkommen hit! biggrin.gif
CillaM
Hej Camilla, skoj att se flera av familjemedlemmar här. Saknar också det vanliga trädgårdspratet och allt annat prat. Jag hoppas på att få komma in i gängorna igen efter att ha sett hur AOT gått ner sig. Här finns massor av trevliga funktioner, det går snabbt och så finns det massor med trevliga människor! smile.gif

CITAT (Camilla i Värnamo @ 25-10-2007, 16:36) *
Eftersom så många har hoppat över hit och det är lite dött på "andra" forum, testar även jag odla. Saknar trädgårspratet! hoppas nu på mer trädgårdsliv här!

Camilla

Ewa smålänska höglandet
Hej Camilla,

välkommen smiley_small_hug.gif
Ludvig Johansson
Hej Camilla

Jättekul att Du kommit in på forumet.

/Ludde
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon