Full version: Sommar snart?!
Kajsa i Arvika
Igår damp den första sommarkatalogen ner i brevlådan!!! Betyder det månne att det kommer en ny vår igen.. ? snart???!!!! coolgleam.gif på med brillorna gott folk... fram med solcremen... yahoo.gif
Magdis
Åh jippie, är det sommar snart?! yahoo.gif Man tackar man tackar! Fast här har det bara kommit en julkatalog från Barnens stora leksaksbok så jag tippar på att det snart är jul, iallafall här i norr. rolleyes.gif
Lars-Olof Arvids
Håll ut - snart är det jul, och då börjar vi gå mot ljusare tider igen! biggrin.gif

Olle
aanderss
men kajsa snart är de vintertid crazy.gif
Kajsa i Arvika
Men men men..... -cry-.gif Enligt det här tämligen kända postorderföretaget eeee det sommar snart!!!!!
aanderss
CITAT (Kajsa i Arvika @ 26-10-2007, 11:42) *
Men men men..... -cry-.gif Enligt det här tämligen kända postorderföretaget eeee det sommar snart!!!!!

de är ju hääääääääääääärligt
Gillan
CITAT (Kajsa i Arvika @ 26-10-2007, 11:42) *

Har du fått en sån katalog Kajsa, då är det självklart snart sommar igen yahoo.gif , i alla fall så är det alldels strax frösåddtider bravo.gif giggle.gif ......Så det så rtfm.gif
Kathy

I den här tråden stannar jag och kliver inte ut ifrån förräns jag ser tussilagon komma. Så det så! coolgleam.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon