LindaLunda
Vill ni kika? Jag kunde.... sweatingbullets.gif ..

Mitt första album.

Linda
Betty
Duktigt jobbat Linda! tummenupp.gif Egentligen borde jag inte titta - men jag har ju ingen karaktäääär... slap.gif
så jag kunde inte låta bli i alla fall! Himla tjusiga dagliljor, min önskelista blir bara längre och längre... rolleyes.gif
Irene i Enskede
Jag har också börjat med album, även jag dagliljor först ....
Album
Det kommer att ta tid att lägga upp alla bilder!
LindaLunda
CITAT (Betty @ 26-10-2007, 13:50) *
Egentligen borde jag inte titta - men jag har ju ingen karaktäääär... slap.gif
.....min önskelista blir bara längre och längre... rolleyes.gif

crazy.gif Nää vem har det crazy.gif ??
Linda
Betty
CITAT (LindaLunda @ 26-10-2007, 14:58) *
crazy.gif Nää vem har det crazy.gif ??
Linda

giggle.gif
Azola
Underbara bilder... flera av dem ligger nu på önskelistan till nästa säsong!! Phu...kommer jag att överhuvudtaget ha pengar över till något annat än mina önskelistor på växter..?? det är den stora frågan det! wacko.gif sweatingbullets.gif wink.gif
Gudrun i Göteborg
Härliga bilder, hörni. Så bra blir inte mina alls. Och det är nog inte kameran det är fel på. Dags för fotokurs för mig?

Dagliljor är sååå härliga. Jag kommer nog också att skaffa fler. rolleyes.gif
pusillus
Snyggt jobbat, jag skälv har inte orkat sätta mig in i hur de nya albumen funkar.
Jag hade precis lärt mig -cry-.gif behärska det gamla album systemet när allt gjordes om.
Neledam
Oops, mitt allra första försök till inlägg här på Odla, men det ska nog gå bra... blomma.gif
"Kommer" också från AoT, men nu till frågan;

Linda, vad heter den rosa blomman som blommar runtom din daglilja "Rainbow Candy",
såg väldigt annorlunda ut. Är den det?
Undrar Madelen
LindaLunda
CITAT (Neledam @ 27-10-2007, 13:24) *
Linda, vad heter den rosa blomman som blommar runtom din daglilja "Rainbow Candy",
såg väldigt annorlunda ut. Är den det?
Undrar Madelen

Hej!
Vad kul att se dig här!
Det är en ettåring. Kallas fattigmansorkide eller fjärilsblomster på svenska. Den är lätt att dra upp från frö. Mina har någon gång även självsått sig.
Linda
Ekonomitrollet
Oj vad snyggt Linda smile.gif Du har ju tusen miljoner olika sorter av alla blommor. Ska bli jättekul att få se din trädgård, även om kanske inget blommar när jag dyker upp för att hämta upp "lillen". santa.gif

/Britt
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon