Charlotte i Stockholm
fast jag måste säga att jag känner mig som i reklamfilmen där de pratar om att vara otrogen mot sin bank...

Jag har alltså sällat mig till skaran som lämnat AoTs forum (men det kändes trist (sviker vi Kenneth?)) - i alla fall till dess att vi ser något ljus i tunneln. Jag tycker som många andra att de är roligt att känna igen så många signaturer här.

Ser fram mot att delta i detta forum.

Hälsningar
Charlotte
Blomstertanten
Välkommen hit !

Det här ju faktiskt en bank tongue.gif En kunskapsbank !
Med en otroligt bra ränta på insatt kapital biggrin.gif
Monaxe
Det är väldigt trevligt här, man blir välkomnad på ett sätt som är otroligt, kompiskram.gif här finns massor av finesser som Fungerar, slänger man ut en fråga help.gif om nåt som verkar knepigt med alla dessa funktioner får man snabbt hjälpsamma svar. Det är kul faktiskt! Jag hoppade över hit från AoT för 2 dagar sedan, är fast här nu!
Tycker oxå synd om Kenneth, -cry-.gif men blir det bättre igen på AoT så man ju kika dit oxå, man kan ju faktiskt vara på båda ställena. kram1.gif
ewa zon 3
Välkommen! Hoppas du ska trivas med Odlas forum smile.gif

/Ewa
Helen i Piteå Zon 5
Hej och Välkommen hit Charlotte! smiley_small_hug.gif Jag är en av dom som har varit på bägge forumen men är mest här nu.... Då allt är i ordning igen på AoT kan man ju delta även där, kul att vara med på bägge ställerna yes.gif Då är man säker på att man inte missar något viktigt biggrin.gif tongue.gif
kerstin z5-6
Hej hej Charlotte :)Välkommen
Irene_L
Hej och välkommen hit! rose.gif
Biggan_
Hej o välkommen! rose.gif
KarinSKARA
VÄLKOMMEN HIT
smiley_small_hug.gif
vi är många här, nya och gamla vänner som du snart lär känna.
Tryck och knäpp på alla knappar ett tag så lär du dig snart detta forum.
Fråga om du behöver hjälp.
Alla här hjälper så mycket och supersnabbt OM ALLT inte bara trädgård.

Hoppas denna länken funkar

Tesa
Men dom säger ju i reklamen att det är helt Ok att ha två...Välkommen! blomma.gif
Jag är Mallow på AoT
Magdis
Välkommen! rose.gif
Ekonomitrollet
Jag är också här nu. smiley_small_hug.gif

Kul att se så många bekanta "ansikten" igen!

/B
Irene_L
Välkommen hit Ekonomitrollet! rose.gif
Helen i Piteå Zon 5
Du är också varmt Välkommen hit Ekonomitrollet smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon