Full version: SOL ÄNGEL
Mariann
http://www.fotosm.se/sm/
Klicka på Folkets röst och sök via namn dvs Mariann, då kommer ängel bilden upp när man bläddrar och klicka på den å rösta flirting.gif

Ps gjorde en egen tråd för det ifall den andra dör ut....
[attachment=8845:Solängel.jpg]
Farmor
Nu har jag röstat och solklart på din änglabild.

Men att vinna bland alla dessa vackra bilder, då måste det säkerligen till lite tur och support från så många som möjligt här på odla. Kanske går det att rösta en gång till i morgon????????? flirting.gif
Biggan_
Nu har jag också röstat på din solängel! biggrin.gif Den är jättefin, men du får nog hård konkurrans!
zaaritha
Röstat på dej, men--oj!--va´mycket vackra bilder!
Farmor
giggle.gif Det gick hur bra som helst att rösta en gång till. Antar det ska gå ett dygn mellan röstningarna bara.
Mariann
Ok då kör vi ett varv till med röstning då!!!

Inser att jag INTE kommer vinna... det så många mkt vackra bilder. Men jag ser det som "vinst" att bara bli antagen av juryn till att FÅ delta!

TACK alla som röstar och göre sig besvär med att rösta kanske många gg.
Dito Verde
Din bild är verkligen speciell. Jag röstade på den. Lycka till.
Bettis
Nu har jag också röstat, den är verkligen fin din solängel tummenupp.gif
Gudrun i Göteborg
En röst till yes.gif

Många suveräna bilder. Och din solängel är en av dem. Och bara namnet... "Solängel" rolleyes.gif
Mariann
Jag gillar änglar wub.gif jag har tagit upp mitt olje måleri efter 20 år och gissa vad jag målar angel_not.gif ...
Vill ni se? Jag skulle kunna lägga in ett par bilder.... innocent.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon