Full version: behov av hjlp
sophie
Har satt in en bild p allt om trdgrds fotoalbum under asja,ngon som har lust att hjlpa mej vad som kan vara det fel som jag gr.
Berith
Skapa ett album hr! smile.gif Chansen att du fr svar blir nog strre s.
sophie
CITAT (Berith @ 24-07-2003, 21:45)

hEJSAN
VISST KAN JAG GRA DET MEN HUR GR MAN?aS
sophie
CITAT (sophie @ 24-07-2003, 22:46)
CITAT (Berith @ 24-07-2003, 21:45)

hEJSAN
VISST KAN JAG GRA DET MEN HUR GR MAN?aS

Hejsan
Om jag nu gjort rtt s finns bilden hr under sophie tongue.gif
Berith
En liiiiiten liiiiiten detalj bara smile.gif i din profilinfo mste du ange anvndrarnamnet p ditt album s att vi ocks fr tilltrde dit.
sophie
CITAT (Berith @ 25-07-2003, 09:45)
En liiiiiten liiiiiten detalj bara smile.gif i din profilinfo mste du ange anvndrarnamnet p ditt album s att vi ocks fr tilltrde dit.

r det detta du menar annars fr du frklara hur man gr fr en som inte frstr--.
http://www.odla.nu/album/showalbum.php?aid...564&uuid=sophie
sa, mlardalen zon 2
Du mste g in i din kontrollpanel som du hittar ganska hgt upp p p sidan bredvid ditt namn dr kan du redigera din profilinformation s att ditt album lnkas till din profil. D kan vi andra i forumet ltt hitta ditt album genom att klicka p kameraikonen som dyker upp lngst ner i ditt inlgg.

Titta p Beriths inlgg hon har en kameraikon med ordet album bredvid lngst ner i sitt inlgg om du klickar dr s kommer du till Beriths album (fast det finns inga bilder dr just nu).
sophie
CITAT (sa @ mlardalen zon 2,26-07-2003, 16:34)
Du mste g in i din kontrollpanel som du hittar ganska hgt upp p p sidan bredvid ditt namn dr kan du redigera din profilinformation s att ditt album lnkas till din profil. D kan vi andra i forumet ltt hitta ditt album genom att klicka p kameraikonen som dyker upp lngst ner i ditt inlgg.

Titta p Beriths inlgg hon har en kameraikon med ordet album bredvid lngst ner i sitt inlgg om du klickar dr s kommer du till Beriths album (fast det finns inga bilder dr just nu).

Tack snlla sa
Jag r inte s haj p detta med fotoalbum hur man gr,S n en gng stort tack,MVh As
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon