Full version: behov av hjälp
sophie
Har satt in en bild på allt om trädgårds fotoalbum under asja,någon som har lust att hjälpa mej vad som kan vara det fel som jag gör.
Berith
Skapa ett album här! smile.gif Chansen att du får svar blir nog större så.
sophie
CITAT (Berith @ 24-07-2003, 21:45)

hEJSAN
VISST KAN JAG GÖRA DET MEN HUR GÖR MAN?aS
sophie
CITAT (sophie @ 24-07-2003, 22:46)
CITAT (Berith @ 24-07-2003, 21:45)

hEJSAN
VISST KAN JAG GÖRA DET MEN HUR GÖR MAN?aS

Hejsan
Om jag nu gjort rätt så finns bilden här under sophie tongue.gif
Berith
En liiiiiten liiiiiten detalj bara smile.gif i din profilinfo måste du ange användrarnamnet på ditt album så att vi också får tillträde dit.
sophie
CITAT (Berith @ 25-07-2003, 09:45)
En liiiiiten liiiiiten detalj bara smile.gif i din profilinfo måste du ange användrarnamnet på ditt album så att vi också får tillträde dit.

Är det detta du menar annars för du förklara hur man gör för en som inte förstår--.
http://www.odla.nu/album/showalbum.php?aid...564&uuid=sophie
Åsa, mälardalen zon 2
Du måste gå in i din kontrollpanel som du hittar ganska högt upp på på sidan bredvid ditt namn där kan du redigera din profilinformation så att ditt album länkas till din profil. Då kan vi andra i forumet lätt hitta ditt album genom att klicka på kameraikonen som dyker upp längst ner i ditt inlägg.

Titta på Beriths inlägg hon har en kameraikon med ordet album bredvid längst ner i sitt inlägg om du klickar där så kommer du till Beriths album (fast det finns inga bilder där just nu).
sophie
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,26-07-2003, 16:34)
Du måste gå in i din kontrollpanel som du hittar ganska högt upp på på sidan bredvid ditt namn där kan du redigera din profilinformation så att ditt album länkas till din profil. Då kan vi andra i forumet lätt hitta ditt album genom att klicka på kameraikonen som dyker upp längst ner i ditt inlägg.

Titta på Beriths inlägg hon har en kameraikon med ordet album bredvid längst ner i sitt inlägg om du klickar där så kommer du till Beriths album (fast det finns inga bilder där just nu).

Tack snälla Åsa
Jag är inte så haj på detta med fotoalbum hur man gör,Så än en gång stort tack,MVh As
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon