Malutten
Hej kära blomstervänner!! tongue.gif

Har nu suttit och pysslat med att lägga upp ett fotoalbum, titta gärna in och kom med synpunkter, bra som dåliga.

Vissa av bilderna är ju inte så bra men jag hoppas att jag ska bli duktigare på att använda kameran - Det är en konst det också.

Tycker det är svårt att ta bilder ute, speciellt i dagsljus, så jag brukar vara ute på aftonen och kvällen för då upplever jag det blir bättre kort.

En del av pelargonbilderna har jag märkt att man får lite missvisande färg på blommorna och det har jag inte kommit på hur jag ska få till, men någon har kanske något tips.
Erika zon 4
Roligt att få titta in hos dig! Det ser ut att vara mysigt.
Lara tycker jag är en häftig katt, gillar bilden när hon sitter bland pelargonerna!
Så lustigt att dina barn heter Linus och Lina, det gör mina också, fast de är lite mindre, 5 o 2 år. smile.gif
Tack för titten!
Kolla gärna in hos mig med, hemsidan och albumet, albumet ska uppdateras under dagen om jag hinner med.. smile.gif
Magdalena
Tack för titten - vilka härliga blommor. Vilka söta katter - är det oriental?
Blev inspirerad av din krukmålning, det rä nog en bra vintersyssla laugh.gif
Magdalena
Hasse_h
Gillade din terasserade torvrabatt! Tack för inspirerande bilder. tongue.gif
Helen i Skåne
Hej! Så fint du har det! Vilka katter!!! Jag har också en Helig Birma, han har eget album här trots att han inte precis är någon växt... smile.gif
Vilka VACKRA VIOLER!!!! Som jag letade i våras efter just sådana men även Tigeröga. Hittade dock varken det ena eller andra. sad.gif
Kul att titta in hos dig! rolleyes.gif
Malutten
Tack ni som varit och kollat in hos mig, alltid kul när någon tycker man gör något fint..

Är det ingen som kan hjälpa mig med namnen på mina "okända växter"???
Bild nr 6 lär visst vara en Vallört, men vad är de andra för något?
anne
tongue.gif Vad vackert det var på bild nr 5 jag gillade den rabatten. Bild nr 6 okänd skulle jag vilja ha till Gotländsk sommarnatt, vet att det finns ett annat namn också men kommer inte på det just nu.
Hälsar Anne
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon