noora
Jag har hittat en "ny" hobby :-) Det är till och med så illa att trädgården har blivit lidande... Jag sitter och pysslar smycken, och eftersom jag saknade en del smyckesdelar i silver och utbudet i Sverige är dåligt öppnade jag en webshop för silvergrejer som jag importerar. Butiken finns på www.silvergrejs.se om nån vill kika.

Så om nån undrar vart jag har tagit vägen sitter jag antingen och knappar på min webshop eller snackar pärlor på www.parlplatsen.se.

Till våren lär jag nog dyka upp här igen ändå, för då börjar det säkert klia i dom gröna fingrarna också...
Blomstertanten
Va kul ! biggrin.gif
Springer genast dit o kollar !
Österläge
Jag funderade just på vart du har tagit vägen! smile.gif Roligt att få vet vad du gör! Hoppas du hittar tillbaka hit till våren, vi ka behöva dina råd... smile.gif
noora
Ja, nu börjar det där suget komma snart... Fick katalog från Runåbergs igår. Ha-begäret var inte lika stort som tidigare år, nu är jag lite mer sugen på att odla några väl utvalda grönsaker och förfina örtagården. Nu vill jag liksom finputsa lite snarare än att gräva runt en massa och hålla på att lassa på en massa nytt som jag inte har plats för. Inga stora projekt, utan fila klart på det som är påbörjat. Ett plank mot vägen vore i och för sig inte helt fel, och dom där gångplattorna är ju ganska risiga och vi saknar en trappa i slänten mellan garageuppfarten och ytterdörren...

Vi får se hur det går med forumaktiviteterna framöver, Pärlplatsen hänger jag fortfarande väldigt mycket på och jag håller på att starta upp ett forum för metallslöjd tillsammans med en "pärlkollega".
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon