noranettan
Blommorna hos den här gallican är bara för ljuvliga. Inte så stora, men desto fler, tätt fyllda och doften är len och fin. Det är en av de allra ljusaste gallicorna. Den blir heller inte så hög ~under metern. Lättälskad!

smile.gif Anette
Mejal
Tänk, jag satt just idag och tittade på den och funderade på om jag skulle köpa den. Sen insåg jag att vintern är lång och jag kanske skall vänta med alla beställningar tills du har kört hela din gallica serie. Då kanske det blir en lååååång beställningslista.
Förresten, så kan du gott berätta om du har små sticklingar av rosen. Tänk om vi kunde ha en liten forumträff när gallicorna blommar och få se alla dina gallicor irl!! Då är det nog risk att det blir taberas på dina sticklingar. tongue.gif
noranettan
Det vore väl kul att träffas här till sommaren! Fast Belle Isis har jag inga sticklingar av......snyft. Men många andra. smile.gif Anette
svennis
Belle Isis är trevlig. Inte så hög o stor.
Då antecknar jag en gallica träff hos Anette thanks.gif
Christina i Taxinge~
Jag med, jag med!!!!!
Träff hos Anette!
yahoo.gif
Kajsa
Ja den ska köpas i vår, gillar färgen och det lilla formatet, finns hos Rosenposten.
renate
En vacker liten ros,värd att lägger på minnet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon