Blomstertanten
yahoo.gif Jag har blivit med blåregn i dag !!!!!!!!!!!

Nästan gratis ju ! Bara 85 kronor på Blomsterlandet biggrin.gif

Bara att hoppas den vill överleva här sleep.gif
Lady Hamilton
Grattis! yaay.gif
Är övertygad om att ditt blåregn kommer att överleva tummenupp.gif T.om. jag har ett Blåregn ute för 3:e året giggle.gif
Okey sleep.gif det är väll inte direkt "stark växande" men det lever yes.gif
Tesa
GRATTIS!!
Visst är det en härlig känsla när man väl får skaffat sg den där växten men velat ha lääänge... laugh.gif
kerstin z5-6
Kul , vi får jämföra odlingsresultaten smile.gif
CillaM
Grattis! smile.gif En sådan har jag funderat på ett tag jag också
Ciczi
Blåregn är så vackert. En släkting har ena sidan av fasaden på sitt hus täckt av blåregn (zon 1). Det är så snyggt.

Ciczi
Blomstertanten
CITAT (Ciczi @ 31-10-2007, 08:13) *
Blåregn är så vackert. En släkting har ena sidan av fasaden på sitt hus täckt av blåregn (zon 1). Det är så snyggt.

Ciczi

Så kanske det inte går att få här i zon 3 sleep.gif
Men hoppas kan man ju tongue.gif
malin72
mitt blåregn var ju nytt förra våren....nu har det skickat ivär 2 st långa revor som börjat slingra sig runt sin ställning den hann med att bli ca 2 meter och tanken är att dom 2 ska vara centrala och snurra runt sig till tjocka "stammar" giggle.gif jag håller tummarna....
det kommer nog gå bra i zon 3 tummenupp.gif
Juli S
Kul! Jag också köpt en på Zetas, planterade den i en jättekruka (200 lit), vindskyddat, täckte med löv och väv... Hoppas den klarar sig fint och kommer att blomma nästa år... angel_not.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon