Full version: Djurens rätt
Aqvakul
Visst är jag vacker?
zaaritha
Vem, vad?
MariaS
CITAT (zaaritha @ 02-11-2007, 23:31) *
Vem, vad?

Användarbilden förstås. w00t.gif
zaaritha
Snigeln--ja, den är fin!
Aqvakul
Jag kan väl få bo i din trädgård?
CillaM
CITAT (aq42 @ 06-11-2007, 19:43) *
Jag kan väl få bo i din trädgård?

Visst är de vackra men bo i min trädgård lär de inte få. Jag har samlat 19.359 spanjacker i år och de har fått ett väldigt varmt 'bad' och sedan hamnat i komposten. Där de hör hemma.
Aqvakul
Men en liten hussnigel hade väl varit trevligt.
ingrid fuxwall
Vad går detta inlägg ut på?

ingrid
CillaM
CITAT (ingrid fuxwall @ 06-11-2007, 21:30) *
Vad går detta inlägg ut på?

ingrid

Jag misstänker att aq42 bara vill provocera naughty.gif
MariaS
CITAT (aq42 @ 06-11-2007, 21:24) *
Men en liten hussnigel hade väl varit trevligt.

Jag ska nog kunna fixa ett el och saltinhägnat område för dig, men räkna inte med sällskap devil.gif
Aqvakul
CITAT (CillaM @ 06-11-2007, 22:00) *
Jag misstänker att aq42 bara vill provocera naughty.gif

Så sant som det är sagt!
Pirum
När det gäller främmande införda arter är jag nog (tyvärr kanske) nära nog fascistisk i min inställning. Jag vill inte ha 'mördarsniglar', dvärgbandmaskar och annat otyg här. Fri jakt året om, som det är nu, är bra enligt min mening.

Sen är jag väldigt blödig när det kommer till kritan. Men det kan jag ju inte låta påverka mina åsikter, i princip...smile.gif
Aqvakul
CITAT (Pirum @ 13-11-2007, 15:15) *
När det gäller främmande införda arter är jag nog (tyvärr kanske) nära nog fascistisk i min inställning. Jag vill inte ha 'mördarsniglar', dvärgbandmaskar och annat otyg här. Fri jakt året om, som det är nu, är bra enligt min mening.

Sen är jag väldigt blödig när det kommer till kritan. Men det kan jag ju inte låta påverka mina åsikter, i princip...smile.gif

Hoppas du är tillräckligt blödig så att du avstår från människojakt.
"Vi är alla invandrade!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon