Full version: En tragisk olycka
MariaS
Tyvärr går vi i sorg idag. På grund av en mycket tragisk bygg-olycka, finns inte vår älskade Fia kvar hos oss. Till och med vår rex-kille sörjer och vägrar äta. Snyft -cry-.gif

sqrulan
trostar.gif Men vad har hänt lilla kisse?
MariaS
Det kom en "levande" leksak och sprang förbi. Fia for naturligtvis efter och innan jag han stoppa henne for hon och musen in bakom en stapel med plank, som for i golvet med en smäll...
Mer detaljer än så ska jag nog inte beskriva crying.gif
Tosan
Nämen sicken attans otur den kissen hade.
Så jättetråkigt trostar.gif
Bettis
ÅÅÅ fy så tragiskt, crying.gif hoppas inte hon hann lida bara. Sörjer med dig sad.gif
Fenja
Nej men Maria, vad hemskt! Men jag är säker på att hon var lycklig ända in i det sista, trots det tråkiga slutet på leken... man kan inte gardera sina pälsklingar från allt ont hur gärna man än ville. Huvudsaken är man gett dem det allra bästa man kunnat när de var i livet. Stor tröstekram till både dig och lilla rexkillen.
smiley_small_hug.gif
Fenja och alla pälsklingarna
Kathy

crying.gif crying.gif crying.gif

Nämen....näää...
Vad hemskt!

Skickar många, många tröste smiley_small_hug.gif till er.
Azola
Nej men vad sorgligt ...
En " liten tröst" är väl som Fenja skrev ...hon var lycklig in i det sista när hon sprang och lekte ..
Skickar över en tröste kram till er alla!! trostar.gif
Inga från Närke
Det var tråkigt att höra, men som några skriver hon var lycklig och det är en tröst. Din andra kisse kommer nog också över det så småning om.
Skickar även jag en smiley_small_hug.gif
MariaS
Tack allihopa. Det värmer thanks.gif smiley_small_hug.gif
Sailor Pluto
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Blomstertanten
Nä men usch så hemskt !
Stackars er och stackars Prinsen

Bonny skickar en tröste smiley_small_hug.gif till honom !
ingrid fuxwall
Hemskt!
Det är alltid jobbigt att mista ett djur i förtid
sqrulan
smiley_small_hug.gif

Det var en förfärlig olycka jag förstår att du är jätte lessen. -cry-.gif

Hoppas att du kan hämta dej en ny fin kisse och en ny vän till
din andra katt då det värsta gått över.
MariaS
Har just snyftat en skvätt på dagens kattbild, men kan visa vår sörjande kille här med
[attachment=9013:Prinsen.jpg] Prinsen har vägrat äta på hela dagen. Inte ens gräddsåsen efter köttbullarna dög. Efter en stunds letande hittade jag honom här, längst inne i papperskorgen.

Vi har redan tidigare bestämt oss för att det är dags att skaffa en röd Devon hane som kompis till Prinsen. En kille som vi hoppas ska matcha min dotters hona.

Min dotters katt är föresten en liten tröst i sorgen. Här är en bild på den nya familjen från i söndags. De föddes då.

Min dotter med make i mitten är INGA Devons. Mamman till de fyra är hon längst upp till vänster och pappa längst upp till höger.
Blomstertanten
CITAT (MariaS @ 01-11-2007, 22:01) *
Har just snyftat en skvätt på dagens kattbild, men kan visa vår sörjande kille här med
[attachment=9013:Prinsen.jpg] Prinsen har vägrat äta på hela dagen. Inte ens gräddsåsen efter köttbullarna dög. Efter en stunds letande hittade jag honom här, längst inne i papperskorgen.

Vi har redan tidigare bestämt oss för att det är dags att skaffa en röd Devon hane som kompis till Prinsen. En kille som vi hoppas ska matcha min dotters hona.

Min dotters katt är föresten en liten tröst i sorgen. Här är en bild på den nya familjen från i söndags. De föddes då.

Min dotter med make i mitten är INGA Devons. Mamman till de fyra är hon längst upp till vänster och pappa längst upp till höger.

Åh, vilka sötnosar !!! smiley_small_hug.gif wub.gif
Även dottern med make ! tongue.gif
Biggan_
Förstår att du är förtvivlad! trostar.gif
En tröstekram från mej med! smiley_small_hug.gif
Hoppas din kisse dog på en gång så hon slapp plågor.
pejori
trostar.gif trostar.gif nää så tråkigt...
det är inte roligt att mista sina små skickar tröstekramar smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
prinsen rycker upp sig om någon dag.....jag lovar tummenupp.gif
mälaren
Vi och våra katter sörjer med er...
malin72
crying.gif nä usch och fy jätte smiley_small_hug.gif till er
Tezzla
Usch, usch, usch så fruktansvärt. crying.gif
Lars-Olof Arvids
Du får en stor tröstekram från mig också. trostar.gif
Men vilka fina små kattungar! wub.gif

Olle
Castea
sad.gif
zaaritha
Så lessamt!
catlady
Åhhh... Jag förstår precis hur du känner. Stackars liten! trostar.gif rose.gif
dicentra
Tänker på er. kram2.gif
Det är alltid fruktansvärt sorgligt att mista ett älskat husdjur trostar.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon