Mejal
Var ute med hunden och trillade rakt över en trädrot och stukade handen ordentligt. -cry-.gif
Trodde faktiskt den var bruten och har tillbringat eftermiddagen på akuten. Vilken tur att jag aldrig släppte iväg den där beställningen som jag hade knåpat ihop tidigare på dagen. Tänk om jag hade stått med 10 rosor som skulle grävas ner och så en arm i bandage.
Man får se det positivt. smile.gif
Tosan
Nämen usch, det lät inge vidare hörru. Hoppas det läker snabbt iaf, och en hemskans tur att du inte beställde... trostar.gif
kerstin z5-6
Hoppas inget allvarligt hänt . .. rosorna kan beställas i vår .. o på rosenposten kan du FÖR beställa och ange datum i maj .. coolgleam.gif
Sköt om dej -nu går trädgården o rosorna i vila ett tag
Christina i Taxinge~
Men fy va trist!! ohmy.gif
Tur att du inte bröt av den iaf, men det kan göra bultande ont med stukningar minsann crying.gif

Hoppas du kan skriva hyfsat på tangentbordet framöver ändå!
Nu blir det kanske mycket tid framför datorn några dagar......

Du får en tröstebukett från mig! blomma.gif

Mejal
Tack för ert medlidande. Det var precis vad jag behövde i går när jag kom hem från akuten. I dag känns det mycket bättre.
Skriva kan jag, men det känns och det går lite långsammare.
Jo, det finns risk för att det blir mer datortid nu. Jag hoppas jag inte har fått in något sånt där rosenbeställarvirus som Kerstin har i sin dator. rose.gif ...det kan bli en dyyyyr stukning.
noranettan
Om man ska se det positiva i det som händer så har du nu fått massor av tid att kolla i sortlistor, planera, drömma och när handen är läkt så vet du PRECIS vilka rosor och var du ska ha dom. Ta det lugnt!
rose.gif Anette
Irene_L
Krya på dig!! rose.gif
Kajsa
Det var väl tur att det inte var vår, nu ska vi trots allt boa in oss för vintern, du får en tröstkram smiley_small_hug.gif
Citrona
Åh, vad tråkigt, Mejal! Tur i oturen att inget är brutet. Min dotter (10 år) gjorde illa sin arm på cheerleadingträning i söndags, hon blev gipsad trots att inget syntes på röntgen.

[attachment=9037:20071005596.jpg]

Felix hälsar och viftar på svansen! Bra att vara pytteliten, då kan man sova i modemlådan...
AnnammA
Krya på dig rose.gif och var glad att den inte var bruten( apropå att jag själv är spikad i min högra)...Du får plantera i dina tankar...
renate
Det var tur i otur att du inte fick iväg din beställning.ta det lugngt nu och plantera på våren.då hinner du plsnera var alla rosor ska står.
Krya på dig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon