Full version: jävla ungar
aanderss
I går kom de 2 spöken till oss o de spåg nog att vi var hemma men vi öppnade inte. I dag märkte jag att där var tvättmedel i brevlådan men som tur är har bara morgontidningen blivit drabbad
MariaS
giggle.gif Trick or treat...
aanderss
CITAT (MariaS @ 02-11-2007, 12:06) *
giggle.gif Trick or treat...

men de är överdrivet bus. tänk om viktig post blivit fördärvad
Lillja
Jag fick besök av fyra spöken (fast de är ju mina barnbarn förstås)
de fick godis av mig blev hur glada som helst.
Boxer
Jag tycker att eventuella bus ska vara harmlösa och vara roliga för båda parter, inklusive den drabbade.
Det bör föräldrarna lära sina ungar som är ute och "tigger". rtfm.gif

aanderss
CITAT (Boxer @ 02-11-2007, 13:06) *
Jag tycker att eventuella bus ska vara harmlösa och vara roliga för båda parter, inklusive den drabbade.
Det bör föräldrarna lära sina ungar som är ute och "tigger". rtfm.gif

jag håller med dig
Magdis
Jag tycker det var lagom bus som några småkottar gjorde hos min man på den tiden han bodde i prästgården. De flyttade hans cykel en meter åt sidan. Å hujedamej så hemskt! giggle.gif
aanderss
hos en jag känner hade de laggt krossade ägg i brevlådan
Eva i Skåne
CITAT (aanderss @ 02-11-2007, 17:53) *
hos en jag känner hade de laggt krossade ägg i brevlådan

Jag har fått ägg kastade på ytterdörren ett år när jag inte öppnade. thumbdown.gif
Boxer
CITAT (Magdis @ 02-11-2007, 13:30) *
Jag tycker det var lagom bus som några småkottar gjorde hos min man på den tiden han bodde i prästgården. De flyttade hans cykel en meter åt sidan. Å hujedamej så hemskt! giggle.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif Det var ju urgulligt!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon