anna_rispan
Hej igen. Jag vet inte vad som hände med den första jag startade. Skit. Jag ser hur som helst inte de rösterna som är lagda redan. Så jag startar en ny. Förlåt!!
Tezzla
Nu har jag röstat igen yahoo.gif
Krolliljan
Nu röstade jag igen
anna_rispan
Tack Tezzla.

Här länkar jag till den första tråden. Om ni vill läsa vad som skrivits. Här
Tezzla
CITAT (Krolliljan @ 02-11-2007, 15:53) *
Nu röstadec jag igen och var först så just nu är det 100% på ja flirting.gif

Näe, jag har ju också röstat ju! Varför står det att bara en har röstat g.gif
anna_rispan
Nu fattar jag ännu mindre.
Efter som röstnigen i den förra tråden sket sig av outgrundlig anledning har jag startat en helt ny i en denna tråd.
Gossen Ruda
10 ja och 9 nej på 20 röster????? Något säger mig att röstningsprotokollet haltar en smula. Ateisten har iaf lagt sin röst.
ingrid fuxwall
CITAT (Gossen Ruda @ 02-11-2007, 20:31) *
10 ja och 9 nej på 20 röster????? Något säger mig att röstningsprotokollet haltar en smula. Ateisten har iaf lagt sin röst.

Som sagt även jag är ateist, inbillar jag mig i alla fall, men medlem i Svenska kyrkan
Netha
Troende men inte medlem.
vindspel
Troende och medlem..........gäller inte ordet medlem bara karlar g.gif
Berith
Inte medlem, och absolut inte troende.

CITAT (Gossen Ruda @ 02-11-2007, 20:31) *

Det kan ju vara så att nån kikat utan att rösta och den titten också läggs till antalet? Om det var så du menade... g.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon